Twoje wsparcie w rekrutacji
ZAMKNIJ WYDRUK

Pracownik Obsługi Kancelaryjnej

UWAGA!
Ogłoszenie straciło swoją ważność dnia: 2019-12-16

Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.

Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.

Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.

Certyfikat Agencji w KRAZ 10301


W związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta z branży energetycznej poszukujemy osób do obsługi kancelaryjnej od zaraz do 30.1.2020, w przypadku kontynuacji projektu na okres dłuższy:

Pracownik Obsługi Kancelaryjnej

 

miejsce pracy: tymczasowa umowa zlecenia od zaraz do 31.01.2020r. z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu

wynagrodzenie brutto za godzinę pracy: 15.00 zł

Zakres obowiązków:

Realizacja zadań związanych z obsługą kancelaryjną:

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Odbiór korespondencji,
  • Pozostałe czynności związane z obsługą korespondencji.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych,
  • Zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
  • Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi,
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,
  • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

Firma oferuje:

  • Pracę w dużej korporacyjnej firmie,
  • Ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę,
  • Wynagrodzenie 15,00 zł brutto za godzinę pracy,
  • Praca biurowa nie związana z telemarketingiem!

Zawód:
Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy:
Jelenia Góra
Forma zatrudnienia:
umowa zlecenia
Oferta dodana w dniu:
2019-12-02
Oferta wygasła w dniu:
2019-12-16
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Pracownik ds. Rozliczeń - Lubań

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: praca tymczasowa
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Lubań
2020-01-15