Twoje wsparcie w rekrutacji

Pracownik Obsługi Kancelaryjnej

Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.

Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.

Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.

Certyfikat Agencji w KRAZ 10301


W związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta z branży energetycznej poszukujemy osób do obsługi kancelaryjnej od zaraz do 30.1.2020, w przypadku kontynuacji projektu na okres dłuższy:

Pracownik Obsługi Kancelaryjnej

 

miejsce pracy: tymczasowa umowa zlecenia od zaraz do 31.01.2020r. z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu

wynagrodzenie brutto za godzinę pracy: 15.00 zł

Zakres obowiązków:

Realizacja zadań związanych z obsługą kancelaryjną:

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Odbiór korespondencji,
  • Pozostałe czynności związane z obsługą korespondencji.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych,
  • Zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
  • Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi,
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,
  • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

Firma oferuje:

  • Pracę w dużej korporacyjnej firmie,
  • Ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę,
  • Wynagrodzenie 15,00 zł brutto za godzinę pracy,
  • Praca biurowa nie związana z telemarketingiem!

Uwagi dotyczące aplikowania:

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ.

Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) z zaznaczeniem numeru referencyjnego.

Klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych jest:
ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk, ul. Szafirowa 49/4, 44-121 Gliwice, NIP: 631-171-59-68
Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

Zgoda na przetwarzanie danych:

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli ZGODNIE z poniższą treścią: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym."

Zawód:
Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy:
Jelenia Góra
Forma zatrudnienia:
umowa zlecenia
Oferta dodana w dniu:
2019-12-02
Oferta wygasa w dniu:
2019-12-16
Liczba odsłon ogłoszenia:
80
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)