Twoje wsparcie w rekrutacji

ASYSTENTKA BIURA REGIONALNEGO

UWAGA!
Ogłoszenie straciło swoją ważność dnia: 2019-12-13

PROFI CREDIT Polska S.A. jest vice liderem polskiego rynku pożyczkowego i jednym z największych pracodawców w regionie Podbeskidzia.

Do struktur Spółki PROFI CREDIT Polska S.A. poszukujemy pracowników i współpracowników o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach. Stwarzamy możliwości pracy zarówno osobom o bogatym doświadczeniu, jak i tym, którzy dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową.


Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

ASYSTENTKI BIURA REGIONALNEGO

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

Na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zapewnienie wsparcia administracyjno - organizacyjnego biura
  • Wsparcie regionu w realizacji założonych celów
  • Przygotowywanie uzgodnionych dokumentów i zestawień
  • Dbałość o odpowiedni obieg informacji i dokumentacji pomiędzy biurem regionalnym, a Centralą

Wymagania:

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość obslugi urządzeń biurowych i komputera (MS Office)
  • Umiejętności organizacyjne, w tym wysokie umiejętności organizacji pracy własnej
  • Komunikatywność i odporność na stres
  • Wysoka kultura osobista

Firma oferuje:

Dołączając do nas, zaoferujemy Ci:

  • Umowę o pracę w drugiej, największej firmie pożyczkowej w Polsce
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia: podstawa + premie
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy
Zawód:
Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy:
Poznań
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Oferta dodana w dniu:
2019-11-29
Oferta wygasła w dniu:
2019-12-13
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)