Twoje wsparcie w rekrutacji

Office manager / Asystent (ka) biura

Jesteśmy agencją marketingową, której celem prowadzonych usług jest zapewnienie wzrostu sprzedaży i zysku klientom. Liczą się dla nas liczby, matematyka, wskaźniki, raporty i pełna opieka nad budżetem i zwrotem
z inwestycji.

Przez lata doświadczeń poznaliśmy mechanizmy decydujące o skuteczności podejmowanych działań marketingowych. To solidne podstawy, które pozwalają nam prowadzić i wdrażać strategie dla firm w oparciu o konkretne narzędzi osiągając wymierne efekty.

W dzisiejszych czasach odległość nie ma znaczenia. Dla nas najważniejsze są kwalifikacje i efektywność podejmowanych działań. Dlatego właśnie gwarantujemy naszym klientom dostarczenie rezultatów, których oczekują i które przekładają się na sukces finansowy ich przedsięwzięć.

W związku z dynamicznym rozwojem agencji poszukujemy do naszego zespołu ambitnych i zaangażowanych osób.


Dołącz do nas !

Zakres obowiązków:

  • Sporządzanie umów
  • Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
  • Administrowanie i archiwizacja dokumentów (GDrive, Dropbox, CRM, dysk lokalny, biuro)
  • Redagowanie pism związanych z pracą biura
  • Wspomożenie rozliczania wskaźników działu handlowego i marketingu
  • Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych, kontakt z interesantami, dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami i CRM)
  • Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań
  • Rekrutacja pracowników
  • Organizacja wyjazdów służbowych pracowników
  • Kontakt z klientami, poddostawcami, pracownikami firmy
  • Fakturowanie
  • Pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i życia zawodowego właściciela firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum średnim (intermediate)
  • Zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • Logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów
  • Pro-klienckie podejście do każdego zadania
  • Przewidywanie efektów prac bieżących
  • Filtrowania informacji oraz ich źródeł
  • Komunikatywność, nienaganna kultura osobista, doskonała organizacja własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą), radzenie sobie ze stresem i presją czasu
  • Samodzielność, sumienność i dokładność
  • Znajomość zagadnień z dziedziny marketingu mile widziana

Firma oferuje:

  • Możliwość doskonalenia zawodowego w dziedzinie administracji i marketingu
  • Pełne wyzwań stanowisko umożliwiające rozwój zawodowy
  • Pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży i marketingu, dostęp do bazy wiedzy i publikacji
  • Zarobki adekwatne do umiejętności i doświadczenia oraz premie uzależnione od wyników finansowych firmy
  • Rozliczenie na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie
  • Praca w biurze (Kraków lub Bielsko - Biała), możliwość 2 dni pracy zdalnej po okresie próbnym
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się agencji, w niewielkim, ale stale powiększającym się zespole
  • Samodzielność w realizacji zadań

Uwagi dotyczące aplikowania:

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ.
Prosimy o załączanie CV.

Klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych jest:
Agnieszka Szklarczyk I.AM Agencja , Zembrzyce 663 , 34-210 Zembrzyce, NIP: 5521657432
Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

Zawód:
Asystent
Miejsce pracy:
Kraków
Forma zatrudnienia:
kontrakt
Oferta dodana w dniu:
2019-10-07
Oferta wygasa w dniu:
2019-10-21
Liczba odsłon ogłoszenia:
539
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

PROMOWANE
Aplikuj.pl

Asystent/-ka działu sprzedaży

Zawód: asystent Rodzaj: umowa o pracę
Aplikuj.pl
Aplikuj.pl
Bielsko-Biała
2019-10-16
MCD ELECTRONICS Sp. z o. o.

Asystent/Asystentka w Dziale Pomp Ciepła (projektowanie instalacji)

Zawód: asystent Rodzaj: umowa o pracę
MCD ELECTRONICS Sp. z o. o.
MCD ELECTRONICS Sp. z o. o.
Żywiec
2019-10-15
AWD Interior

Asystent sprzedaży

Zawód: asystent Rodzaj: praca stała
AWD Interior
AWD Interior
Bielsko-Biała
2019-10-07
I AM Agencja Marketingowa

Office manager / Asystent (ka) biura

Zawód: asystent Rodzaj: kontrakt
I AM Agencja Marketingowa
I AM Agencja Marketingowa
Bielsko-Biała
2019-10-07

OPIEKUN DLA DZIECI Z ORZECZONĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ

Zawód: asystent Rodzaj: inna
"CE LINGUA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Oświęcim
2019-07-05

OPIEKUN OSÓB DOROSŁYCH ZE STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

Zawód: asystent Rodzaj: inna
"CE LINGUA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Oświęcim
2019-07-05

ASYSTENT RODZINY

Zawód: asystent Rodzaj: praca tymczasowa
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
od 2300 zł
UoP brutto/m-c
Oświęcim
2019-08-30
od 2300 zł
UoP brutto/m-c

ASYSTENT DYREKTORA

Zawód: asystent Rodzaj: umowa na okres próbny
kontakt przez PUP
od 2250 zł
UoP brutto/m-c
Tychy
2019-10-16
od 2250 zł
UoP brutto/m-c

ASYSTENTKA

Zawód: asystent Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
2250-3000 zł
UoP brutto/m-c
Pyrzowice
2018-05-16
2250-3000 zł
UoP brutto/m-c

ASYSTENT RODZINY

Zawód: asystent Rodzaj: umowa o pracę
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
od 2790 zł
UoP brutto/m-c
Orzesze
2019-10-10
od 2790 zł
UoP brutto/m-c