Twoje wsparcie w rekrutacji
PODGLĄD NIEAKTYWNEGO/NIEOPŁACONEGO OGŁOSZENIA

Specjalista ds. Kontraktowych / Contract Manager (m/k)

UWAGA!
Ogłoszenie straciło swoją ważność dnia: 2019-09-18

STRABAG jest obecny na polskim rynku budowlanym od ponad 30 lat i realizuje najbardziej prestiżowe i zaawansowane technologicznie  inwestycje w segmentach budownictwa ogólnego, infrastrukturalnego i inżynieryjnego. STRABAG posiada rozwiniętą sieć wytwórni mieszanek asfaltowych, własne wytwórnie betonu, laboratoria oraz własne kopalnie kruszyw. Dysponuje wysoko wykwalifikowaną kadrą specjalistów i najnowszej generacji parkiem maszynowym. W Polsce STRABAG zatrudnia blisko 6 tys. osób.


Opis stanowiska:

  • prowadzenie bieżącej administracji kontraktem
  • przygotowywanie i zarządzaniezmianami i roszczeniami,
  • udział w procesie tworzenia oferty dla Inwestora.

Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • bieżącą administrację kontraktem, w tym doradztwo w zakresie praw i obowiązków kontraktowych Wykonawcy, 
  • monitorowanie terminów kontraktowych,
  • przygotowywanie wszelkiej korespondencji oraz dokumentów kontraktowych,
  • doradztwo w zakresie harmonogramu, spraw rozliczeniowych, a także wszelkich innych dokumentów związanych z kontraktem,
  • prowadzenie i monitorowanie całego procesu zarządzania zmianami i roszczeniami kontraktowymi począwszy od procesu ich przygotowywania, poprzez prowadzenie wszelkich sprawz nimizwiązanych takich jak: przygotowywanie pism roszczeniowych / wniosków o zmianę, sporządzenie uzasadnień formalnych i faktycznych wraz z ich ewidencjonowaniem, prowadzenie ewidencji roszczeń i zmian wraz z raportowaniem wewnętrznym, udział w ocenie zasadności i przygotowanie stanowiska w zakresie zgłoszeń gwarancyjnych,
  • analizę dokumentów kontraktowych, udział w przygotowywaniu ofertyoraz przygotowywaniepytań do wymagań Inwestora,
  • ścisłą współprace z działem prawnym w zakresie wykonywanych czynności.

Wymagania:

  • wyższe wykształcenie inżynierskie,
  • co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej,
  • doświadczenie w prowadzeniu formalnej strony realizacji kontraktu budowlanego,
  • znajomość zagadnień związanych z technologią i organizacją budowy,
  • znajomość inżynierskich aspektów realizacji budowy,
  • doskonale rozwinięte umiejętności analityczne i matematyczne,
  • umiejętność analizy dokumentów i redagowania pism,
  • podstawowa umiejętność kalkulacji i harmonogramowania,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • wielozadaniowość oraz zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji,
  • zdolność do identyfikowania potrzeb klienta oraz budowania z nim dobrych relacji,
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • znajomość PZP oraz doświadczenie w realizacji kontraktów opartych o wzór umowny FIDIC będą dodatkowym atutem.

Firma oferuje:

Możliwość zdobywania doświadczenia oraz podnoszenia swoich kwalifikacji w międzynarodowej firmie o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku, oraz udział w tworzeniu ciekawych projektów w zespole doświadczonych inżynierów i prawników.

Zawód:
Prawnik
Miejsce pracy:
Pruszków
Forma zatrudnienia:
kontrakt
Oferta dodana w dniu:
2019-08-29
Oferta wygasła w dniu:
2019-09-18
Liczba odsłon ogłoszenia:

Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ds. programowania i analiz

Zawód: prawnik Rodzaj: praca stała
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
2019-09-19