AIQLABS Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta i windykacji

wygasa za 30 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta i windykacji


Twój zakres obowiązków

  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientami w zakresie monitoringu spłat należności oraz negocjowanie terminów spłaty zadłużenia,
  • Ocena aktualnej sytuacji finansowej dłużników oraz dobór optymalnych strategii i narzędzi windykacyjnych jak również motywowanie klientów do spłaty,
  • Obsługa ruchu przychodzącego na infolinii BOK oraz obsługa komunikacji e-mail z Klientami,
  • Udzielanie informacji Klientom na temat warunków umowy i produktów, udzielanie wsparcia Klientom w zakresie obsługi produktu, statusu wniosków, spłat należności, informowanie klientów o statusie ich zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klienów,
  • Rejestrowanie reklamacji, obsługa wniosków restrukturyzacyjnych,
  • Zapewnianie standardów jakości obsługi Klienta oraz procedur wewnętrznych jak również dbanie o rzetelne i profesjonalne podejście do każdego Klienta,
  • Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, regulacji prawnych oraz procedur firmy, w tym udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • Aktualizacja danych w systemach oraz ewidencjach,
  • Umiejętność jednoczesnej obsługi wielu zgłoszeń i umiejętność skutecznego zarządzania czasem,
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • Współpraca z innymi działami w ramach organizacji.

Nasze wymagania

  • Podejście do pracy z energią i pozytywnym nastawieniem,
  • Umiejętność negocjowania oraz skutecznego argumentowania,
  • Umiejętność pracy w zespole i chęć do nauki oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • Zdolności komunikacyjne – klarowne przekazywanie informacji oraz aktywne słuchanie,
  • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientem,
  • Pewność siebie w kontaktach z trudnym Klientem i swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  • Wytrwałość i sumienność w pokonywaniu codziennych wyzwań,
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Umiejętność obsługi komputera i programów pakietu Office,
  • Wysoka kultura osobista.
  • Doświadczenie w obszarze telefonicznej windykacji Klienta i/lub obsługi Klienta związanej z produktami finansowymi,
  • Znajomość produktów finansowych i procesów związanych z windykacją (możliwość przeszkolenia).

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet dodatkowych benefitów: pakiet medyczny, multisport
  • Możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w certyfikowanych szkoleniach
  • Możliwość rozwoju w strukturze firmy
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz zgrany zespół
  • Wyjazdy integracyjne
  • System pracy hybrydowej

Aplikuj

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 29 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy