Dawtona Frozen Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

wygasa za 30 dni (do )
  • Błonie, mazowieckie pow. warszawski zachodni

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta


Twój zakres obowiązków

  • Obsługa posprzedażowa klientów krajowych i zagranicznych (kontakt telefoniczny i mailowy)
  • Przetwarzanie zamówień oraz wystawianie faktur
  • Obsługa systemów elektronicznych firmy oraz klientów
  • Kontrola oraz uzupełnianie dokumentacji handlowej
  • Organizacja odpraw eksportowych i importowych
  • Wsparcie działu sprzedaży

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność pracy w wielozadaniowym i dynamicznym środowisku
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy
  • Chęć zdobywania doświadczenia w pracy z klientem krajowym i zagranicznym
  • Otwartość na nowe wyzwania
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość systemów ERP

To oferujemy

  • Bezpośrednie zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • Pracę w fantastycznym zespole – zgranym i profesjonalnym ????
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
  • Dostęp do platformy eTutor umożliwiającej naukę języków obcych
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne wspierające rozwój zawodowy
  • Możliwość objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym Ciebie i Twoich bliskich
  • Dostęp do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Program rekomendacji pracowników (1000 zł brutto za każdą skutecznie poleconą osobę)
  • Zniżki na produkty firmowe
  • Bezpłatny parking na terenie zakładu

Aplikuj

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 29 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy