Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.11.2025

Inspektor wojewódzki ds. naborów, umów, płatności, rozliczeń i monitoringu projektów oraz koordynacj

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
  • Katowice, śląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Pomieszczenie biurowe usytuowane na III piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, skaner). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych. Krajowe wyjazdy służbowe związane z uczestniczeniem w spotkaniach roboczych w ministerstwach w związku z obsługiwanymi programami rządowymi. Zagrożenie korupcją. Kontakty zewnętrzne m.in.: z organizatorami transportu publicznego (jednostki samorządu terytorialnego i ich związki), jednostkami samorządu terytorialnego zaangażowanymi w realizację programu Senior+ oraz nieodpłatną pomoc prawną, z Ministerstwem Finansów oraz ministerstwami właściwymi ds. poszczególnych programów, innymi urzędami wojewódzkimi.

  • Weryfikuje, pod względem formalnym i merytorycznym, wnioski o: wypłatę dotacji dla zadań programu Senior+ i dopłatę z Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej (FRPA) za dany okres rozliczeniowy.
  • Weryfikuje dokumenty składane przez beneficjentów Senior+, FRPA oraz dotacje celowe na finansowanie nieodpłatnej pomocy prawnej (NPP) celem określenia warunków na jakich dokonywane będzie dofinansowanie części wydatków poniesionych przez beneficjenta na realizację zadania oraz przygotowuje projekty umów i porozumień oraz aneksy do nich.
  • Weryfikuje sprawozdania z trwałości w ramach programu wieloletniego Senior+ celem potwierdzenia zapewnienia przez samorząd funkcjonowania ośrodka wsparcia przez okres co najmniej 3 lat od dnia następującego po dniu zakończenia realizacji zadania w ramach programu.
  • Przeprowadza proces naboru, weryfikacji i oceny ofert realizacji zadań zgłoszonych do dofinansowania ze środków budżetu państwa w ramach Senior+ oraz z FRPA.
  • Weryfikuje oświadczenia o wypełnieniu obowiązku informacyjnego w sposób określony w przepisach prawa.
  • Przygotowuje: wydziałowe plany, sprawozdania dotyczące wydatków i dochodów w układzie wg klasyfikacji budżetowej i w układzie zadaniowym, miesięczne zapotrzebowanie i kwartalne prognozy rozkładu wydatków budżetowych, bierze udział w monitorowaniu stanów mierników stopnia realizacji celów w budżecie zadaniowym.
  • Przygotowuje sprawozdania roczne z realizacji programu Senior+ na terenie województwa, a także przygotowuje roczne sprawozdania z realizacji zadań, na które zostało udzielone dofinansowanie FRPA.
  • Weryfikuje kwartalne sprawozdania składane przez organizatorów w ramach umów o dopłatę z FRPA.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych lub/i w pracy biurowej
  • znajomość ustaw o: finansach publicznych, Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej, nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej, pomocy społecznej, działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office) na poziomie podstawowym
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja lub wyższe ekonomiczne lub studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub finansów publicznych lub z zakresu zarządzania projektami
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach związanych z: planowaniem budżetu lub/i prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości lub/i rozliczaniem zadań finansowanych ze środków publicznych lub/i unijnych
  • znajomość rozporządzeń Rady Ministrów: w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość języków obcych: język angielski na poziomie komunikatywnym
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka”
  • nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • elastyczny czas pracy
  • perspektywę rozwoju zawodowego
  • udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów i nauki języków obcych
  • pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej
  • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dofinansowanie do zakupu okularów

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.11.2025

Polecani pracodawcy