Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.11.2025
Inspektor Wydział Kwatermistrzowsko-Kadrowy
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku
-
Turek, wielkopolskie pow. turecki
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
Praca na stanowisku administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
-
zadania wykonywane w siedzibie komendy
-
stanowisko pracy znajduje się na 1 piętrze budynku 3 kondygnacyjnego
-
w budynku bariery architektoniczne: brak windy, pomieszczenia urzędu oraz toalety nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
-
stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
-
praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej
-
Prowadzi sekretariat komendanta powiatowego PSP
-
Prowadzi kancelarię ogólną, sprawy związane z instrukcją kancelaryjną oraz obiegiem dokumentów w tym rejestrowanie, rozdzielanie i przedkładanie dokumentów do podpisu komendanta i zastępcy komendanta
-
Nadaje i odbiera przesyłki pocztowe
-
Prowadzi archiwum zakładowe
-
Przygotowuje i zamieszcza artykuły na stronę internetową komendy
-
Prowadzi kronikę Komendy Powiatowej PSP w Turku
-
Pomaga w organizacji uroczystości organizowanych w Komendzie Powiatowej PSP w Turku
-
Realizuje zalecenia pokontrolne z zakresu realizowanych zadań
-
Realizuje inne zadania związane z bieżącą pracą wydziału kwatermistrzowsko- kadrowego, wykonywane na polecenie przełożonych
-
Wykonuje inne czynności wynikające z art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej / Dz. U. z 2025 r., poz. 1312 ze zm./
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Umiejętność obsługi komputera (MS Office, obsługa poczty elektronicznej)
-
Znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
-
Umiejętność redagowania pism urzędowych
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Komunikatywność
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenia zawodowego
-
kurs archiwisty
-
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
-
Miejsce do odświeżenia się
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.11.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Turek