Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.11.2025

Główny specjalista ds. zamówień publicznych

Ministerstwo Energii w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Zakres obowiązków

- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego;

- duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych;

- praca przy komputerze w pozycji siedzącej;

- użytkowanie sprzętu biurowego;

- charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;

  • Przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane na potrzeby Ministerstwa Energii, ze środków własnych oraz współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Kompletuje, porządkuje i właściwie przechowuje dokumentację związaną z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego wypełniając przesłanki wynikające z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Bierze udział w pracach komisji przetargowych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Czuwa nad przestrzeganiem procedur oraz prawidłowością wykonywanych czynności, celem zapewnienia właściwego przebiegu postępowania;
  • Bierze udział w procesie koordynowania współpracy z Centrum Obsługi Administracji Rządowej;
  • Przygotowuje dokumentację oraz odpowiedzi na zapytania dla organów kontrolujących postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do Krajowej Izby Odwoławczej;
  • Dokonuje analizy materiałów przygotowanych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówień publicznych (wniosek, projektowane postanowienia umowy). Dokonuje analizy i sprawdzenia wniosku o dokonanie zakupu przygotowanego przez komórkę merytoryczną;
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Energii w zakresie dotyczącym przygotowania dokumentacji do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w zakresie przygotowywania dokumentów dotyczącej postepowań o udzielenie zamówienia publicznego, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Przygotowuje projekty opinii Ministra, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, w formie kart informacyjnych dokumentów rządowych związanych z prawem zamówień publicznych, w tym zgłasza uwagi do przesłanych dokumentów rządowych w celu właściwego opracowywania bądź właściwej zmiany aktów normatywnych przez członków Rady Ministrów oraz innych organów administracji rządowej;
  • Przygotowuje dane niezbędnych do sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach celem przekazania Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych.
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy;
  • znajomość przepisów prawa europejskiego związanego z obszarem zamówień publicznych;
  • znajomość przepisów kodeksu cywilnego (w zakresie umów);
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (szczególne zasady rachunkowości, planowania i sprawozdawczości obowiązujące w sektorze finansów publicznych);
  • rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja;
  • samodzielność i inicjatywa, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych;
  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych w administracji rządowej
  • Przeszkolenie z realizacji zamówień publicznych w zakresie robót budowlanych lub/i w zakresie dostaw i usług informatycznych.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.11.2025

Polecani pracodawcy