Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 17.11.2025

Starszy specjalista ds. obsługi finansowo-księgowej dysponenta części 16 w zakresie udzielonych dota

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem:

  • Na bieżąco kontroluje i ewidencjonuje dokumenty księgowe w zakresie udzielonych dotacji.
  • Sprawdza dokumenty i przygotowuje wypłaty dotacji.
  • Opiniuje pod kątem finansowym wszystkie projekty umów, wniosków oraz innych dokumentów (sprawozdania z rozliczenia dotacji) związanych z udzieleniem i rozliczeniem dotacji ze środków będących we właściwości dysponenta części 16.
  • Na bieżąco kontroluje wyciągi bankowe z właściwymi dokumentami księgowymi i saldami na kontach księgowych.
  • Przekazuje środki finansowe w ramach dotacji podmiotowych i celowych, środków europejskich oraz przeprowadza analizę, weryfikuje i ocenia finansowe wykorzystanie dotacji budżetowych.
  • Przygotowuje dokumentację dla NIK i wkład do interpelacji poselskich i zapytań dziennikarzy w zakresie dotyczącym dysponenta głównego.
  • Archiwizuje dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w księgowości
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości i rozporządzeń wykonawczych do ustawy, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lubfinansów
  • doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych przy udzielaniu i rozliczaniu dotacji
  • Przeszkolenie w zakresie: systemu bankowości elektronicznej TREZOR i rachunkowości lub finansów publicznych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych oraz znajomość obsługi systemu finansowo – księgowego Quorum, systemu bankowości elektronicznej NBE oraz systemu obiegu dokumentów EZD

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 17.11.2025

Polecani pracodawcy