Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 15.11.2025
Inspektor ds. kancelaryjno-biurowych
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
-
Wrocław, dolnośląskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
praca na II kondygnacji budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
-
budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych
-
Prowadzi Elektroniczny Dziennik Korespondencyjny (EDK w systemie E-Komenda) poczty przychodzącej w oparciu o przepisy resortowe oraz obsługa korespondencji bieżącej jawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce.
-
Prowadzi korespondenę wysyłkową z różnego rodzaju instytucjami publicznymi, firmami posiadającymi osobowość prawną, innymi jednostkami Policji za pośrednictwem e-poczty, wewnętrznej poczty specjalnej dla całej jednostki.
-
Obsługa telefoniczna interesantów w celu udzielenia szczegółowych informacji co do toku dalszego postępowania w zakresie realizowanych czynności przez Komisariat Policji Wrocław Ołbin.
-
Przyjmuje mandaty karne gotówkowe i ewidencjonuje je w kwitariuszu przychodowo - ewidencyjnym opłat.
-
W zastępstwie podczas nieobecności pracownika obsługuje i ewidencjonuje dokumentację niejawną w celu jej prawidłowego obiegu.
-
W zastępstwie ewidencjonuje absencje i urlopy funkcjonariuszy oraz pracowników Policji w Komisariacie w Systemie Wspomagania Obsługi Policji.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli poufne wydane przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych
-
Wysoka kultura osobista
-
komunikatywność
-
umiejętność stosowania przepisów
-
znajomość obsługi programów biurowych i komputerowych
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
Podobne oferty pracy
-
Inspektor
ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.- Dolnośląskie
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 15.11.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Wrocław
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Krzyżanowice
-
Praca Wysoka
-
Praca Psary
-
Praca Biestrzyków
-
Praca Żerniki Wrocławskie
-
Praca Ślęza
-
Praca Zabrodzie
-
Praca Bielany Wrocławskie
-
Praca Łany
-
Praca Suchy Dwór
-
Praca Ramiszów
-
Praca Krzeptów
-
Praca Kiełczów
-
Praca Nowa Wieś Wrocławska
-
Praca Mirków
-
Praca Święta Katarzyna
-
Praca Kamieniec Wrocławski
-
Praca Dobrzykowice
-
Praca Smolec
-
Praca Siechnice