Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.11.2025
  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Praca zdalna

Podobne oferty pracy

MichalePage feed import

Zakres obowiązków

Zbieranie wymagań:
  • Współpraca z interesariuszami biznesowymi w celu zbierania, dokumentowania i analizowania wymagań dotyczących aplikacji i procesów ServiceNow.
  • Przeprowadzanie wywiadów, warsztatów i ankiet w celu zrozumienia potrzeb użytkowników i przekształcenia ich w specyfikacje techniczne.


Analiza procesów:
  • Analiza istniejących procesów biznesowych i przepływów pracy w celu identyfikacji możliwości ich usprawnienia oraz rekomendowania najlepszych praktyk.
  • Mapowanie i dokumentowanie obecnych oraz przyszłych procesów w celu skutecznego komunikowania zmian interesariuszom.


Projektowanie rozwiązań:
  • Współpraca z zespołami technicznymi w celu przekształcenia wymagań biznesowych w funkcjonalne specyfikacje dla rozwiązań ServiceNow.
  • Pomoc w tworzeniu historyjek użytkownika, przypadków użycia i kryteriów akceptacji wspierających działania deweloperskie.


Testowanie i walidacja:
  • Opracowywanie i realizacja planów testów, przypadków testowych i skryptów w celu walidacji zmian systemowych, ulepszeń i nowych wdrożeń.
  • Prowadzenie testów akceptacyjnych użytkownika (UAT) i zapewnienie zgodności rozwiązań z potrzebami biznesowymi przed wdrożeniem.


Szkolenia i wsparcie:
  • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych w celu zapewnienia skutecznego wdrożenia aplikacji ServiceNow.
  • Zapewnienie bieżącego wsparcia i rozwiązywanie problemów użytkowników.


Współpraca i komunikacja:
  • Pełnienie roli łącznika między działem IT a jednostkami biznesowymi, zapewniając jasną komunikację celów i rezultatów.
  • Udział w spotkaniach projektowych, przekazywanie aktualizacji statusu oraz informacji o postępach i ryzykach.


Ciągłe doskonalenie:
  • Śledzenie najlepszych praktyk ServiceNow, trendów branżowych i nowości technologicznych w celu rekomendowania ulepszeń i optymalizacji.
  • Monitorowanie wydajności systemu i opinii użytkowników w celu identyfikacji obszarów do usprawnień i automatyzacji.

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia jako analityk biznesowy, najlepiej w środowisku ServiceNow
  • Znajomość modułów ServiceNow (ITSM, ITOM, ITBM) i ich funkcjonalności
  • Silne umiejętności analityczne i podejmowania decyzji na podstawie danych
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i prezentacyjne
  • Doświadczenie w zbieraniu wymagań i dokumentowaniu specyfikacji funkcjonalnych
  • Znajomość procesów ITIL i zasad zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutem
  • Biegłość w pakiecie Microsoft Office oraz doświadczenie z narzędziami do zarządzania projektami
  • Certyfikat ServiceNow Certified System Administrator lub podobny będzie plusem

Oferujemy

  • Praca w 100% zdalna.
  • Umowa B2B za pośrednictwem Michael Page.

Podobne oferty pracy

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Michael Page Finance & Human Resources 40-007 Katowice Uniwersytecka 13, NIP: 5252345586 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.11.2025

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy