Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 13.11.2025
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko

Specjalista ds. zakupów lub zaopatrzenia

  • Lubsko, lubuskie pow. żarski

Specjalista ds. zakupów lub zaopatrzenia

Umowa o pracę

Pełny etat

Młodszy specjalista (junior)

Praca stacjonarna

Praca od zaraz

         

Specjalista ds. zakupów lub zaopatrzenia


Szczegółowe informacje oraz pliki do pobrania znajdują się na stronie głównej Nadleśnictwa w zakładce aktualności.

Zakres obowiązków

  • Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełnienia.
  • Dobieranie trybu udzielania zamówienia publicznego.
  • Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Przygotowanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań oraz udzielanie wyjaśnień zainteresowanym wykonawcom.
  • Reprezentowanie zamawiającego w procedurze odwoławczej i przed instytucjami kontrolującymi.
  • Opracowywanie i monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych.
  • Sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
  • Prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalową, w tym spraw związanych z najmem/korzystaniem z budynków/lokali mieszkalnych i niemieszkalnych i budowli, sporządzaniem umów, waloryzacją czynszów, sporządzaniem deklaracji rocznych podatku od nieruchomości, sporządzaniem PGZL (Programu Gospodarowania Zasobami Lokalowymi), przygotowywaniem dokumentacji do sprzedaży lokali, sporządzaniem umów na wynajem kancelarii, wypłatę równoważnika pieniężnego rozliczanie szkód majątkowych w zakresie ubezpieczeń majątku nadleśnictwa i OC.
  • Przygotowywanie dokumentacji i wniosków w sprawie pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych oraz monitorowanie złożonych wniosków w instytucjach pomocowych. str. 3
  • Rozliczanie przedsięwzięć prowadzonych w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych oraz funduszu leśnego.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie i min. 1 rok pracy.
  • Ukończone studia wyższe. Preferowane z zakresu prawa, administracji, zarządzania, ekonomii i pokrewne.
  • Ukończone studia podyplomowe z (prawa) zamówień publicznych.
  • Ukończone kursy, szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem, w tym: m.in. z zakresu prawa zamówień publicznych, administrowania funduszami zewnętrznymi.
  • Doświadczenie zawodowe z zakresu gospodarki lokalowej.
  • Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (zarządzanie dokumentacją i korespondencją, obsługa urządzeń biurowych, monitorowanie płatności i faktur, bezpośredni kontakt z klientem itp.).
  • Biegła znajomość obsługi programów komputerowych w tym pakietu MS Office.
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych.
  • Doświadczenie zawodowe związane z przeprowadzaniem procedury zamówień publicznych.
  • Kompetencje kluczowe:
  • umiejętność obsługi komputera i wykorzystania internetu,

    umiejętność czytania ze zrozumieniem,

    umiejętności matematyczne,

    umiejętność planowania i organizowania pracy,

    bardzo dobra komunikacja ustna,

    współpraca w zespole.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Po zakończeniu wskazanej umowy istnieje możliwość kontynuacji zatrudnienia, w tym zawarcie umowy na czas nieokreślony.
  • Praca na pełen etat (8 h) od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia.
  • Świadczenia socjalne, pakiety zdrowotne.
  • Wynagrodzenie przyjęte na podstawie taryfikatora kwalifikacyjnego PUZP dla PGL LP.
  • Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: niezwłocznie po rozstrzygnięciu naboru.
  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4.03.2021, str. 35) - zwane dalej „RODO” - informujemy, że: 1. Tożsamość administratora Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko z siedzibą w Lubsku, ul. E. Plater 15, 68-300 Lubsko. 2. Dane kontaktowe administratora Z administratorem można skontaktować się: · listownie na adres siedziby administratora · telefonicznie tel. (68) 372 04 00, · pocztą elektroniczną na adres e-mail: lubsko@zielonagora.lasy.gov.pl 3. ☒ Inspektor Ochrony Danych Administrator wyznaczył osobę odpowiedzialną za nadzorowanie przetwarzania danych osobowych, z którą można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, kierując korespondencję na adres wskazany powyżej, lub poprzez adresem e-mail: iod@comp-net.pl. 4. Cel i podstawy przetwarzania Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu: 1) wypełnienia ciążących na administratorze obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – wynikających z art. 22¹ Kodeksu Pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub z innych przepisach prawa (według wymogów postępowania rekrutacyjnego); 2) podjęcia działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – m.in. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Pana/Pani dostępności do rozpoczęcia pracy, informacje o spotkaniach rekrutacyjnych, informacja o dokonanej przez administratora ocenie Pana/Pani predyspozycji do zajmowania określonego stanowiska; 3) w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – jakim jest sprawdzenie Pana/Pani umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w postępowaniu rekrutacyjnym stanowisku (wyniki testów kompetencyjnych) oraz zbieranie informacji z portali zawodowo – biznesowych np. LinkedIn; 4) dane niewymagane przepisami prawa np. wizerunek, zainteresowania, dane zawarte w referencjach od byłych pracodawców, przekazane przez Pana/Panią w przesłanych dokumentach (CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach) będą przetwarzane przez administratora na podstawie zgody, wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na dobrowolnym zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i ich wysłaniu do administratora; (art. 6 ust. 1 lit a RODO) 5) aby wykonać Pana/Pani szczególne prawa, na podstawie informacji zamieszczonych przez Pana/Panią dokumentach aplikacyjnych, zawierających dane wrażliwe dotyczące Pana/Pani niepełnosprawności (art. 9 ust. 2 lit. b RODO w związku z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, ustawą o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; lub art. 9 ust. 1 lit. a RODO – jeśli dane osobowe mają kontekst szerszy niż wynika to z przepisów prawa). [jeżeli dotyczy] 6) zajmowania stanowiska w Służbie Leśnej, (w przypadku zawarcia stosunku pracy), na warunkach wynikających z art. 45 ust.2 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 1 lit. b RODO i art. 10 RODO w zw. z ww. ustawą) (jeśli dotyczy) 7) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z rekrutacją co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO); 8) na wypadek konieczności powtórzenia rekrutacji, w której Pan/Pani uczestniczy, co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). [jeżeli dotyczy] 9) w celu dokonania wyboru osoby, która pomyślnie przejdzie proces rekrutacji i zostanie zatrudniona (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) 10) wypełnienie obowiązku archiwizacji dokumentacji – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w zw. z: ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach 11) umożliwienie kontaktu z administratorem oraz podejmowanie kontaktu z kandydatami w ramach prowadzonego postępowania rekrutacyjnego - (art. 6 ust. 1 lit. e RODO lub art. 6 ust. 1 lit. f RODO) . Uzasadnionym interesem administratora jest zapewnienie ciągłości komunikacji i umożliwienie kontaktowania się z administratorem. 12) doręczenia korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego (PURDE) i publicznej usługi hybrydowej (PUH) - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami ustawy z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych oraz przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (rozporządzenie eIDAS). Zasadniczo, prosimy o nieprzekazywanie administratorowi podczas procesu rekrutacji żadnych danych wrażliwych, takich jak np. informacje o Pana/Pani stanie zdrowia czy też innych danych wskazanych w art. 9 RODO. Jeśli jednak w dokumentach aplikacyjnych takie dane zostały zawarte, wówczas prosimy o wyrażenie odrębnej zgody na przetwarzanie takich danych wrażliwych. 5. Odbiorcy lub kategorie odbiorców danych Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom, którym administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa a także Poczcie Polskiej S.A., będącej publicznym dostawcą e-Doręczeń. Ponadto Pana/Pani dane osobowe mogą być ujawnione dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. 6. Okres przechowywania danych 1) Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 2) Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wybraną w procesie rekrutacji. Po tym okresie zostaną one usunięte. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 3) Pozostała dokumentacja z przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującą u administratora. 4) Okres przetwarzania danych będzie każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. 5) Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu uwzględnienia sprzeciwu wniesionego przez Pana/Panią wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych (jeżeli podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes administratora) lub do czasu wycofania zgody przez Pana/Panią (jeśli przetwarzanie danych osobowych odbywa się w oparciu o zgodę). 7. Prawa osób, których dane osobowe dotyczą W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przysługują Panu/Pani następujące prawa: - prawo dostępu do danych; - prawo do uzyskania kopii danych - prawo żądania sprostowania danych; - prawo do usunięcia danych; - prawo do ograniczenia przetwarzania; - prawo do przenoszenia danych - prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (w zakresie, w którym podstawą prawną przetwarzania jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora) Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z rozdziału III RODO (art. 15-22 RODO). 8. Prawo do cofnięcia zgody Ma Pan/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 9. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. 10. Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej Administrator nie planuje przekazywać Pana/Pani danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. 11. Zautomatyzowane decyzje oraz profilowanie Informujemy, że w ramach przetwarzania danych, o których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i Pana/Pani dane nie będą profilowane. 12. Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub umowa. W pozostałych przypadkach podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko 68-300 Lubsko UL. E. PLATER 15, NIP: zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

  • Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928), w związku z rozpoczętym w dniu 23.09.2025 r. procesem rekrutacji na stanowisko referenta ds. zamówień publicznych, informuję Pana/Panią, że w Nadleśnictwie Lubsko obowiązuje Wewnętrzna Procedura Zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych wprowadzona zarządzeniem nadleśniczego nr 75 z dnia 17 września 2024 r. (dalej „Procedura”). Może Pan/Pani dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa o którym dowiedział/a się Pan/Pani w związku z procesem rekrutacji na stanowisko referenta ds. zamówień publicznych z obszaru wskazanego w art. 3 ustawy z dnia 14.06.2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928) w jeden z poniższych sposób: 1) listownie na adres: ul. Emilii Plater 15, 68-300 Lubsko w zamkniętej kopercie z dopiskiem w widocznym miejscu „ zgłoszenie wewnętrzne- nie otwierać”, 2) osobiście, na wniosek sygnalisty, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym z osobami upoważnionymi do przyjmowania zgłoszeń, 3) dedykowana skrzynką mailową do przesyłania zgłoszeń naruszeń. Adres skrzynki mailowej, na którą można przesłać zgłoszenie to: lubsko.zgloszenia@zielonagora.lasy.gov.pl. Formularz zgłoszenia dostępny jest na stronie internetowej nadleśnictwa https://lubsko.zielonagora.lasy.gov.pl/ w zakładce kontakt.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 13.11.2025

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy