Visa
Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim
-
Poznań, wielkopolskie
Specjalista ds. obsługi klienta
Umowa o pracę
Pełny etat
Specjalista (mid/regular)
Praca hybrydowa
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Więcej informacji na temat Manpower znajduje się na www.manpower.pl
Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zakres obowiązków
-
Pierwsza linia wsparcia dla niemieckojęzycznych klientów – kontakt telefoniczny, mailowy i przez chat
-
Przyjmowanie, rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
-
Proaktywna komunikacja z klientem oraz rozwiązywanie problemów technicznych
-
Delegowanie i eskalacja zgłoszeń wymagających zaawansowanej pomocy
-
Dokumentowanie i raportowanie wykonanych działań
-
Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i pozytywne customer experience
Wymagania
-
Płynnej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie)
-
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego min. B2 (w mowie i piśmie)
-
Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
-
Doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy w środowisku IT Service Desk / Help Desk – mile widziane
-
Umiejętności logicznego myślenia, analitycznego podejścia i szybkiego rozwiązywania problemów
-
Znajomości pakietu MS Office oraz podstawowej wiedzy o systemie Microsoft Windows
-
Komunikatywności, cierpliwości, kultury osobistej i empatii w kontaktach z klientem
-
Umiejętności pracy z instrukcjami, procedurami i gotowości do ciągłego uczenia się
-
Chęci do pracy zespołowej i rozwoju w branży IT
Oferujemy
-
Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednią z pracodawcą
-
Elastyczny model pracy: zdalnie, hybrydowo lub stacjonarnie w Poznaniu – w zależności od Twoich preferencji
-
Kompleksowe, miesięczne szkolenie wdrożeniowe oraz stałe wsparcie merytoryczne
-
Narzędzia niezbędne do pracy zapewnione przez firmę
-
Możliwość rozwoju kompetencji językowych oraz zdobycia certyfikatów językowych
-
Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma benefitowa, programy rozwoju kariery, kursy językowe
-
Dostęp do Employee Assistance Programme oraz platformy e-learningowej Udemy
-
Bonus roczny uzależniony od wyników, bonus za polecenie pracownika oraz bonus relokacyjny (przy przeprowadzce do Poznania)
-
Dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin
-
Udział w inicjatywach społecznych i firmowych eventach (CharitaCenter, imprezy biegowe)
-
Globalne i lokalne programy uznaniowe oraz konkursy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Przyjazna atmosfera
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ManpowerGroup Sp. z o.o. 00-838 Warszawa ul. Prosta 68, NIP: 5262493733 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Visa
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. obsługi klienta, Poznań
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?
Zobacz profil pracodawcyPodobne oferty pracy
-
-
Praca w sektorze obsługi klienta w markecie budowlanym - Poznań
Work&Profit sp. z o.o.- Poznań
- umowa zlecenie
Dodana -
Praca w sektorze obsługi klienta w markecie budowlanym Poznań
Work&Profit sp. z o.o.- Poznań
- umowa zlecenie
Dodana -
Koordynator Działu Obsługi Klienta Logistyka Kontraktowa (m/k/x)*
Raben Logistics Polska Sp. z o.o.- Gądki
- umowa o pracę
- wideo
Dodana -
Koordynator Działu Obsługi Klienta Logistyka Kontraktowa (m/k/x)*
Raben Logistics Polska Sp. z o.o.- Gądki
- umowa o pracę
- wideo
Dodana -
Specjalista ds. obsługi klienta - Zdalna Obsługa Klienta poprzez Czat
Zbigniew Zachwieja Z&M- 4 500 do 6 000 zł netto / mies.
- Poznań
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj bez CVPolecana PopularnaDodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
-
Koordynator Działu Obsługi Klienta Logistyka Kontraktowa (m/k/x)*
Raben Logistics Polska Sp. z o.o.- Gądki
- umowa o pracę
- wideo
Dodana -
Koordynator Działu Obsługi Klienta Logistyka Kontraktowa (m/k/x)*
Raben Logistics Polska Sp. z o.o.- Gądki
- umowa o pracę
- wideo
Dodana -
Specjalista ds. obsługi klienta - Zdalna Obsługa Klienta poprzez Czat
Zbigniew Zachwieja Z&M- 4 500 do 6 000 zł netto / mies.
- Poznań
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj bez CVPolecana PopularnaDodana