Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.11.2025
ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

  • Kraków, małopolskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca hybrydowa

Praca od zaraz

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Więcej informacji na temat Manpower znajduje się na www.manpower.pl


Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Zakres obowiązków

  • Zapewnienie obsługi klienta francuskojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu
  • Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem
  • Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzeby
  • Kontakt z klientem francuskojęzycznym
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac
  • Utrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego (min. B2)
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta bądź wsparcia IT (np. Service Desk, IT Support, Helpdesk)
  • Dobra organizacja pracy
  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
  • Dobra umiejętność komunikacji i pracy w zespole
  • Zainteresowanie pracą w branży IT
  • Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami
  • Zdolność do szybkiego dostosowywania się do dynamicznego środowiska pracy

Oferujemy

  • Pracę stacjonarną w dogodnie zlokalizowanym biurze w Krakowie przez pierwsze 3 miesiące zatrudnienia, potem pracę hybrydową
  • Biznesowe godziny pracy
  • Korzystne warunki zatrudnienia wzbogacone o bonus roczny (zależny od wyników) i dodatki
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz lub w kolejnych miesiącach
  • Kompleksowe wdrożenie pod okiem trenera i doświadczonych kolegów
  • Szansę na wykorzystywanie języka francuskiego i angielskiego dzięki codziennej pracy przy obsłudze klientów francusko- i anglojęzycznych
  • Globalne i lokalne programy, konkursy uznaniowe
  • Benefity: Prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus roczny (zależny od wyników), dostęp do Employee Assistance Programme, dostęp do platformy e-learningowej Udemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ManpowerGroup Sp. z o.o. 00-838 Warszawa ul. Prosta 68, NIP: 5262493733 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.11.2025

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Podobne oferty pracy