Visa
Specjalista ds. administracyjno-biurowych / Kadry i organizacja pracy biura
-
Piaseczno, mazowieckie pow. radomski
Specjalista ds. administracji
Umowa o pracę
Pełny etat
Specjalista (mid/regular)
Praca stacjonarna
Poszukujemy osoby samodzielnej, zorganizowanej i zaradnej, która wesprze nas w prowadzeniu spraw kadrowych i administracyjnych oraz zadba o sprawne funkcjonowanie biura. Szukamy kogoś, kto lubi porządek, potrafi priorytetyzować zadania i nie boi się odpowiedzialności.
Zakres obowiązków
-
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników (umowy, aneksy, akta osobowe, badania, ewidencja urlopów, zaświadczenia),
-
prowadzenie ewidencji obecności pracowników i rejestru pracy na zleceniach / projektach,
-
obsługa biura – zamówienia, organizacja dokumentów, zarządzanie obiegiem korespondencji,
-
współpraca z biurem rachunkowym, firmami ubezpieczeniowymi i instytucjami zewnętrznymi,
-
wsparcie Zarządu i zespołów operacyjnych w bieżących sprawach administracyjno-organizacyjnych,
-
archiwizacja i systematyzacja dokumentów zgodnie z przepisami i wewnętrznymi procedurami,
-
załatwianie spraw „na mieście” (np. urząd, poczta, zakupy firmowe) – jeśli trzeba, po prostu robisz, żeby działało.
Wymagania
Szukamy osoby, która:
-
ma minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (administracja, kadry, biuro),
-
zna przepisy prawa pracy i potrafi je stosować praktycznie,
-
pracuje sprawnie, logicznie i z dbałością o szczegóły,
-
potrafi dobrze zorganizować swoją pracę i odpowiednio ustalać priorytety,
-
swobodnie obsługuje komputer i pakiet MS Office,
-
posiada czynne prawo jazdy kat. B – i nie boi się prowadzić auta, gdy trzeba coś załatwić poza biurem,
-
komunikuje się klarownie i z kulturą – zarówno z zespołem, jak i z urzędami.
Oferujemy
-
zatrudnienie w stabilnej firmie działającej w sektorze specjalistycznych produktów i szkoleń,
-
realny wpływ na sposób działania biura – Twoje pomysły są dla nas cenne,
-
partnerską atmosferę pracy – nie jesteśmy korporacją, ale wymagamy i wspieramy,
-
możliwość rozwoju w kierunku samodzielnego zarządzania administracją firmy,
-
pracę na miejscu – Henryków-Urocze, gm. Piaseczno.
-
Administratorem danych osobowych jest ARKOM Jarosław Sotomski 05-504 Henryków Mokra 30, NIP: 1230011284. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARKOM Jarosław Sotomski 05-504 Henryków Mokra 30, NIP: 1230011284 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Visa
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. administracji, Piaseczno
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?
Zobacz profil pracodawcyPraca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Jedlińsk
-
Praca Jastrzębia
-
Praca Żabia Wola
-
Praca Rajec Poduchowny
-
Praca Radom
-
Praca Rajec Szlachecki
-
Praca Stara Błotnica
-
Praca Antoniówka
-
Praca Zakrzew
-
Praca Cerekiew
-
Praca Stromiec
-
Praca Jedlnia-Letnisko
-
Praca Głowaczów
-
Praca Klwatka Królewska
-
Praca Przytyk
-
Praca Sucha
-
Praca Stara Wieś
-
Praca Sołtyków
-
Praca Makowiec
-
Praca Wolanów