Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.08.2025

Starszy specjalista ds. formalno-prawnych

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno-biurowa
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Zagrożenie korupcją
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • Opracowuje i weryfikuje projekty umów i porozumień w zakresie poboru opłat drogowych w celu zapewnienia ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Przygotowuje analizy prawne i opinie w odniesieniu do zagadnień prawnych z zakresu poboru opłat drogowych w celu wskazania stanowiska prawnego, niezbędnego do podejmowania dalszych decyzji kierownictwa.
  • Bierze udział w tworzeniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych w zakresie poboru opłat drogowych, w celu monitorowania opracowywanych treści nowych aktów prawnych pod względem ich zgodności z innymi przepisami prawa, spójności, przejrzystości i zrozumiałości proponowanej treści, zgodnie z procedurą legislacyjną.
  • Udziela wsparcia merytorycznego współpracownikom w zakresie formalno-prawnym w ramach realizowanych zadań, w celu prawidłowego i zgodnego z prawem poboru opłat drogowych.
  • Współpracuje z Biurem Zamówień Publicznych w sprawach związanych z przygotowaniem dokumentów do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie poboru opłat drogowych.
  • Współpracuje z Departamentem Prawnym w zakresie opracowywanych w departamencie projektów umów i porozumień w obszarze poboru opłat drogowych.
  • Współpracuje z Wydziałem Analiz i Organizacji w zakresie opracowywania treści materiałów informacyjnych w obszarze poboru opłat drogowych.
  • Współpracuje z Wydziałem Spraw Majątkowych w sprawach dotyczących zarządzania majątkiem systemów poboru opłat drogowych w zakresie właściwości wydziału.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowywania umów lub opracowywania aktów prawnych
  • Znajomość ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym (KFD) wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy Kodeks cywilny
  • Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
  • Umiejętność analizowania i interpretacji przepisów prawa
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych po stronie zamawiającego
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość procedury legislacyjnej

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.08.2025

Polecani pracodawcy