Visa

Specjalista ds. reklamacji
-
Zielona Góra, lubuskie
-
4 250-4 450 zł brutto / mies. Umowa o pracę
Specjalista ds. obsługi klienta
Umowa o pracę
Pełny etat
Specjalista (mid/regular)
Praca stacjonarna
Praca od zaraz

SPORTANO.COM
Sportano to nowoczesny multibrand, który w jednym miejscu skupia najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych. Naszą misją jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez zarażanie sportową energią osób, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, a także motywowanie i podnoszenie poziomu sportu wśród pasjonatów.
Przyciągamy najlepszych ekspertów w dziedzinie produktu, marketingu, IT, logistyki i zakupów, tworząc nową jakość na europejskim rynku e-commerce. Szeroka oferta sprzętu sportowego, przełomowe rozwiązania logistyczne i najnowocześniejsze technologie e-commerce wspierające naszych klientów sprawiają, że przyszłość branży sportowej może być w Twoich rękach!
Budujemy przyjazną organizację, dla której tak samo jak biznes, ważni są ludzie, ich rozwój i wspólne osiąganie celów. Chcesz razem z nami tworzyć tę niesamowitą historię? Dołącz do nas!
Zakres obowiązków
-
Kompleksowa obsługa procesów reklamacyjnych,
-
Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, weryfikacja techniczna i merytoryczna),
-
Przygotowanie i uzasadnienie odpowiedzi na reklamację,
-
Wprowadzenie reklamacji do systemu informatycznego,
-
Analiza danych i przygotowywanie raportów,
-
Współpraca z Działem handlowym, Rozliczeń i Customer Care.
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w obszarze logistyki i e-commerce,
-
Praktyczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta oraz procesów związanych z reklamacjami,
-
Znajomość przepisów regulujących prawa konsumentów oraz specjalistyczna wiedza na temat sprzętu sportowego będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętność analitycznego myślenia,
-
Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
-
Dobra, praktyczna znajomość pakietu Office365.
Oferujemy
-
Kultura organizacyjna budowana w oparciu o zasady fair play,
-
Wyzwania, których nie znajdziesz nigdzie indziej,
-
Realny wpływ na biznes - jesteśmy w fazie dynamicznego wzrostu,
-
Stabilność w ramach umowy o pracę,
-
Praca w nowoczesnym centrum logistycznym w Nowym Kisielinie,
-
Pakiet benefitów dostosowanych do Twoich potrzeb,
-
Więcej czasu dla siebie: 26 dni urlopu bez względu na staż pracy,
-
Zapraszamy do naszego zespołu osoby z niepełnosprawnością.
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sportano.com sp. z o. o. z siedzibą w Zielonej Górze pod adresem: ul. Wrocławska 17B lok. 15-16. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: rodo@sportano.pl, telefonicznie pod numerem 68 413 90 20 lub pisemnie na adres wskazany powyżej. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych, uzyskania ich kopii oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo do zgłoszenia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora.
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. obsługi klienta, Zielona Góra
-
Dodana
-
Dodana
Pozostałe oferty pracodawcy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz aplikowania

-
Dodana
-
Dodana