Asystent/ka zarządu

New Horizons Capital Sp. z o.o.
  • Skierniewice, łódzkie pow. Skierniewice

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Z uwagi na przeprowadzkę do Skierniewic potrzebujemy utworzyć biuro wraz z archiwum dokumentacji. Podpisywanie dużej ilości dokumentów zdalnie/elektronicznie na dłuższą metę się nie sprawdza, w związku z powyższym konieczne jest prowadzenie biura na miejscu.

Kogo szukamy:
- osoby z przynajmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy biurowej lub na podobnym stanowisku

Obowiązki:
- wykonywanie prac urzędniczo-sekretarskich na potrzeby Zarządu firmy
- planowanie czasu pracy członków Zarządu (umawianie spotkań, koordynacja kalendarzy)

Wymagania


- doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale administracji
- otwartość na nowe wyzwania
- komunikatywność
- odpowiedzialność - dyscyplina wewnętrzna
- skrupulatność
- znajomość Microsoft Office
- znajomość dokumentów biurowych i kadrowych w zakresie takim jak: faktury, różnego rodzaju umowy o pracę tj. umowy o (pracę/zlecenie/dzieło,B2B)
- kompetencje księgowe będą dodatkowym atutem

Co oferujemy:
- pracę w nowej spółce inwestycyjnej
- rozwój osobisty w branży inwestycyjnej
- elastyczne godziny pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub zlecenia B2B
- jasno określoną ścieżkę kariery
Dodana
Wygasa (za 6 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy