Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca od zaraz

Wynagrodzenie
  • 6 000 - 9 500 PLN / mies. brutto Umowa o pracę

Poznaj DONE! Deliveries

Warunki współpracy:

  • Sam/a wybierasz rodzaj podjętej współpracy umowa o pracę bądź kontrakt B2B
  • Wynagrodzenie UoP 4000zł brutto - 8000zł brutto + system premiowy miesięczny + system premiowy kwartalny
  • Kontakt B2B 4800 – 6300 netto + system premiowy miesięczny + system premiowy kwartalny
  • Praca w jednozmianowym systemie
  • Praca zdalna lub hybrydowa po okresie onboardingu
  • Pakiet benefitów (multisport, ubezpieczenie grupowe i medyczne)

Zakres obowiązków

  • Dynamiczne pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy

  • Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych i realizacja ustalonych celów/planów sprzedażowych

  • Zapewnienie wyjątkowego Customer Experience wedle procedur i wytycznych Done! Deliveries

  • Prowadzenie negocjacji z Klientem

  • Organizowanie stałych zleceń transportowych

  • Planowanie tras i prowadzenie aut spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami i z uwzględnieniem planowanych przebiegów

  • Systematyczna praca na autorskich systemach IT Done! Deliveries

  • Efektywna współpraca z Team Liderem oraz resztą Teamu

    Skuteczna współpraca ze specjalistami z wewnętrznych działów np. Track&Trace, Carrier Booking czy Customer Care

Wymagania

  • Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży (mile widziane w obszarze obsługi klienta spedycyjnego)
  • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży popartej realnymi sukcesami
  • Łatwość w rozmowach telefonicznych z Klientami
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 w mowie i piśmie – jest to nasz warunek konieczny (sprawdzany podczas rekrutacji)
  • Wysoka kultura osobista i rozumienie, czym jest najwyższa jakość obsługi w kontakcie z Klientem zagranicznym
  • Swoboda w prowadzeniu negocjacji oraz rozmów biznesowych z Klientami i Przewoźnikami
  • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji, systematyczność oraz efektywna praca pod presją czasu
  • Otwartość na konstruktywny feedback i dzielenie się własną opinią

Oferujemy

  • Międzynarodowe środowisko pracy z zapleczem zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy, tworzonych głównie przez nasz wewnętrzny dział R&D
  • Profesjonalny Onboarding --> Pierwsze tygodnie pracy spędzisz w dziale Training & Development, w którym wdrożymy Cię do organizacji i nauczymy wyjątkowego Customer Experience. Poznasz tajniki branży, zasady funkcjonowania giełd transportowych oraz nauczysz się obsługiwać autorskie systemy IT Done!

Następne tygodnie spędzasz już w swoim teamie dalej intensywnie się szkoląc (odnosisz pierwsze sukcesy i natrafiasz na pierwsze potknięcia) pod okiem naszego trenera wewnętrznego. Dajemy Ci wiedzę i wsparcie jak efektywnie działać.

Po około 2 miesięcznym okresie szkolenia jesteś gotowy/a by samodzielnie działać na stanowisku – cały czas wspiera Cię w tym Team Lider i inni specjaliści z teamu.

  • Indywidualnie dopasowana ścieżka kariery – rozwijaj się i zdecyduj, czy chcesz wejść na ścieżkę rozwoju menadżerską czy też kontynuować ścieżkę specjalistyczną
  • Otwartość organizacji na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji, liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!
  • Bardzo dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowatorskie rozwiązania wyznaczające trendy na ryku spedycji
  • Owocowe wtorki, tematyczne imprezy integracyjne i wspólna celebracja wyjątkowych okazji
  • Zgrany zespół interesujących ludzi
  • Uczciwość i etyka – dlatego też nie zapraszamy do rekrutacji osób z “własnymi” klientami
Atrakcyjne wynagrodzenie
Dodatkowe ubezpieczenie
Karta Multisport
Nowoczesne biuro
Owoce w pracy
Prywatna opieka lekarska
Przyjazna atmosfera
Spotkania integracyjne
Stabilne warunki zatrudnienia
System premiowy
Szkolenia, kursy, konferencje
Szkolenie stanowiskowe
  • Administratorem danych osobowych jest Done Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 34-120 Andrychów Batorego 35, NIP: 5542945426. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez: Done Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Batorego 35, 34-120 Andrychów, NIP: 5542945426zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Andrychów pow. wadowicki, Małopolskie
Opublikowana
Wygasa (za 21 dni)

Praca alert - powiadomienia

Specjalista ds. obsługi klienta, Andrychów

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach
Zobacz podobne oferty pracy

Pracodawca Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością

Podobne oferty pracy

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka