
Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Umowa o pracę
Pełny etat
Specjalista (mid/regular)
Praca od zaraz
-
6 000 - 9 500 PLN / mies. brutto Umowa o pracę
Poznaj DONE! Deliveries
Warunki współpracy:
- Sam/a wybierasz rodzaj podjętej współpracy umowa o pracę bądź kontrakt B2B
- Wynagrodzenie UoP 4000zł brutto - 8000zł brutto + system premiowy miesięczny + system premiowy kwartalny
- Kontakt B2B 4800 – 6300 netto + system premiowy miesięczny + system premiowy kwartalny
- Praca w jednozmianowym systemie
- Praca zdalna lub hybrydowa po okresie onboardingu
- Pakiet benefitów (multisport, ubezpieczenie grupowe i medyczne)
Zakres obowiązków
-
Dynamiczne pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy
-
Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych i realizacja ustalonych celów/planów sprzedażowych
-
Zapewnienie wyjątkowego Customer Experience wedle procedur i wytycznych Done! Deliveries
-
Prowadzenie negocjacji z Klientem
-
Organizowanie stałych zleceń transportowych
-
Planowanie tras i prowadzenie aut spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami i z uwzględnieniem planowanych przebiegów
-
Systematyczna praca na autorskich systemach IT Done! Deliveries
-
Efektywna współpraca z Team Liderem oraz resztą Teamu
Skuteczna współpraca ze specjalistami z wewnętrznych działów np. Track&Trace, Carrier Booking czy Customer Care
Wymagania
-
Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży (mile widziane w obszarze obsługi klienta spedycyjnego)
-
Doświadczenie w aktywnej sprzedaży popartej realnymi sukcesami
-
Łatwość w rozmowach telefonicznych z Klientami
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 w mowie i piśmie – jest to nasz warunek konieczny (sprawdzany podczas rekrutacji)
-
Wysoka kultura osobista i rozumienie, czym jest najwyższa jakość obsługi w kontakcie z Klientem zagranicznym
-
Swoboda w prowadzeniu negocjacji oraz rozmów biznesowych z Klientami i Przewoźnikami
-
Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji, systematyczność oraz efektywna praca pod presją czasu
-
Otwartość na konstruktywny feedback i dzielenie się własną opinią
Oferujemy
-
Międzynarodowe środowisko pracy z zapleczem zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy, tworzonych głównie przez nasz wewnętrzny dział R&D
-
Profesjonalny Onboarding --> Pierwsze tygodnie pracy spędzisz w dziale Training & Development, w którym wdrożymy Cię do organizacji i nauczymy wyjątkowego Customer Experience. Poznasz tajniki branży, zasady funkcjonowania giełd transportowych oraz nauczysz się obsługiwać autorskie systemy IT Done!
Następne tygodnie spędzasz już w swoim teamie dalej intensywnie się szkoląc (odnosisz pierwsze sukcesy i natrafiasz na pierwsze potknięcia) pod okiem naszego trenera wewnętrznego. Dajemy Ci wiedzę i wsparcie jak efektywnie działać.
Po około 2 miesięcznym okresie szkolenia jesteś gotowy/a by samodzielnie działać na stanowisku – cały czas wspiera Cię w tym Team Lider i inni specjaliści z teamu.
-
Indywidualnie dopasowana ścieżka kariery – rozwijaj się i zdecyduj, czy chcesz wejść na ścieżkę rozwoju menadżerską czy też kontynuować ścieżkę specjalistyczną
-
Otwartość organizacji na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji, liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!
-
Bardzo dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowatorskie rozwiązania wyznaczające trendy na ryku spedycji
-
Owocowe wtorki, tematyczne imprezy integracyjne i wspólna celebracja wyjątkowych okazji
-
Zgrany zespół interesujących ludzi
-
Uczciwość i etyka – dlatego też nie zapraszamy do rekrutacji osób z “własnymi” klientami
-
Administratorem danych osobowych jest Done Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 34-120 Andrychów Batorego 35, NIP: 5542945426. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez: Done Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Batorego 35, 34-120 Andrychów, NIP: 5542945426zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
-
Andrychów pow. wadowicki, Małopolskie
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. obsługi klienta, Andrychów
Udostępnij ofertę
Podobne oferty pracy
-
Customer Quality Engineer
Woodward Poland Sp. z o.o.- Niepołomice
- umowa o pracę
- 8 000 - 12 000 PLN / mies.
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
-
Doradca Klienta Biznesowego
Global Telemarketing- Kraków
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Specjalista ds. Obsługi Klienta (umowa na okres zastępstwa)
Synthos- Oświęcim
- umowa na zastępstwo
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Dodana -
Doradca ds. Obsługi Klienta - Kraków Krowodrza
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Wizytówka- Kraków
- umowa o pracę tymczasową
PolecanaDodana -
Specjalista ds. Należności z j.hiszpańskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- bez doświadczenia
PolecanaDodana -
Starszy Specjalista ds. zarządzania zamówieniami (j.niemiecki)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Remote Customer Service Specialist with Dutch (Transport) - praca zdalna
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- praca zdalna
Dodana -
Player Support Advocate
PTW INTERNATIONAL- Wielka Brytania
- umowa o pracę
- praca zdalna
PolecanaDodana -
Customer Support z j. hiszpańskim
WhitePress Profil pracodawcy- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- запрошуємо працівників з України
- 5 000 - 7 000 PLN / mies.
PolecanaDodana