Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 05.03.2023
Hays Poland Sp. z o.o.

Technical Customer Service - 1st Line Support (Photovoltaic)

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Rekrutacja zdalna

Praca od zaraz

Technical Customer Service - 1st Line Support (Photovoltaic)

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Jesteśmy największą na świecie firmą doradztwa personalnego zajmującą się rekrutacją specjalistyczną. W Polsce zajmujemy się rekrutacją ekspertów od 2002 r. i cały czas powiększamy swój udział w rynku. To dobry powód, żeby nas lepiej poznać.

Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency number 361


We are currently looking for Technical Service Representative/ Customer Service Specialist position for our Client- global leading supplier of smart energy solutions.

This is an amazing opportunity for self- development as well to be the part of newly created Tech- Centre in Katowice and have a real impact on company’s growth.

Your responsibilities

  • Answer inbound calls cases, chats and e-mails from customers and contractors in the following queues:

ü Optimizer troubleshooting for Onsite/Offsite customers

ü Inverter troubleshooting for Onsite/Offsite customers

ü Communication troubleshooting for Onsite/Offsite customers

ü Complete company’s PV system troubleshooting for Onsite/Offsite customers

ü EC chargers and Energy Storage Systems troubleshooting for Onsite/Offsite customers

ü Smart Energy solutions troubleshooting for Onsite/Offsite customers

  • Provide support in the troubleshooting and diagnosis of grid tie solar system issues encountered in the installation and start up products by using general knowledge, product schematics, data stored in knowledgebase, and other sources of information available.
  • Work together with operations to validate the authorization to release parts needed to solve problems encountered by customers and contractors.
  • Provide updates to knowledge database used by other technical support representatives with new
  • troubleshooting information discovered in the resolution of customer calls.
  • Document all activity in ticketing system and other database software platforms
  • Use of company’s defined troubleshooting tools
  • Take part and fulfill all training activities required for the job, including e-learning online training and hands-on.
  • Maintain technical knowledge using Learning management system (LMS)

Our requirements

  • Ideally 2 years of experience in professional customer service and in technical helpline or remote support.
  • Electrotechnics, electronics, energy or renewable energy education will be an asset.
  • Basic understanding of IP network technology.
  • Experience with solar electric products or similar is a plus.
  • Exceptional listening and questioning skills.
  • Strong soft skill communication internally and externally.
  • Outstanding written communications skills in English
  • Ability to multitask in a very fast-paced environment.
  • Experience working for an international organization is preferred.
  • Excellent interpersonal skills and proven ability to build rapport and establish/keep working relationships with customers, peers and managers.
  • General understanding of Microsoft Office products and utilize them efficiently while on the phone with a caller.
  • Native local language is not required, fluent German language in spoken and written is a must. Business communication skills in English

We offer

  • Attractive salary
  • Intensive training program
  • Work in an international organization
  • Possibility to work in a hybrid system
  • Other benefits
  • Administratorem danych osobowych jest HAYS Poland Sp. z o.o. 00-008 Warszawa Marszałkowska 126/134, NIP: 5252269193. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HAYS Poland Sp. z o.o. 00-008 Warszawa Marszałkowska 126/134, NIP: 5252269193 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Wrocław
Opublikowana
Wygasła (19 dni)

Praca alert - powiadomienia

Specjalista ds. obsługi klienta, Wrocław

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach
Zobacz podobne oferty pracy

Podobne oferty pracy

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka