Telefoniczna obsługa stałych klientów! Elastyczny grafik
-
Kielce, świętokrzyskie
Specjalista ds. obsługi klienta
Umowa zlecenie
Cześć! Miło nam, że otworzyłeś właśnie to ogłoszenie.
W kilku słowach o nas:
Jesteśmy przedsiębiorstwem z 18-letnim doświadczeniem w działalności contact center. Posiadamy aż 6 oddziałów w całej Polsce i zatrudniamy ponad 1500 pracowników. Zajmujemy się telefoniczną obsługą Klientów znanych i cenionych na rynku firm z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i bankowej.
Nie wymagamy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku- wiemy, że gdzieś trzeba je zdobyć.
Twoje zadania:
- telefoniczna obsługa naszych stałych klientów,
- przedstawianie oferty i dbanie o dobre relacje z klientami.
Poznaj nasz zespół i stań się jego częścią.
Jako pierwsze poznasz dziewczyny z Działu Rekrutacji – Agata lub Sylwia opowiedzą Ci o specyfikacji pracy konsultanta oraz o warunkach zatrudnienia i benefitach.
Przychodząc na szkolenie, na Recepcji, poznasz Agnieszkę, która przywita Cię w firmie i poinformuje Trenera o Twoim przybyciu.
Trener- to osoba, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali.
Pracę na sali będzie nadzorował Dział Realizacji- Szef Zespołu i Team Leaderzy to Twoi skrzydłowi, którzy pomogą podczas rozmowy, odpowiedzą na pytania i pomogą Ci w każdym problemie.
Zespół- to wszyscy konsultanci pracujący na projekcie. Pomocne, sympatyczne, wesołe osoby, które będziesz miał szansę poznać.
Parę słów o pracy u nas:
- stawka za każdą godzinę pracy 22,80 zł brutto w oparciu o umowę zlecenie,
- realne do wypracowania premie, stanowiące satysfakcjonującą część wynagrodzenia,
- bonus 500 zł za każdą poleconą osobę do współpracy z nami,
- elastyczny czas pracy – praca po 4, 6 lub 8 godzin dziennie między pon. - pt. 8-20 i 2 sob. 9-15,
- karta MultiSport PLUS na preferencyjnych warunkach,
- częste konkursy z atrakcyjnymi nagrodami,
- realna ścieżka awansu w strukturze firmy,
- 500 zł zwrotu za udział w szkoleniu.
Nasze oczekiwania:
- ukończony 18 rok życia,
- znajomości obsługi komputera,
- zaangażowanie i otwarty umysł,
- gotowość do pracy stacjonarnej w oddziale w Kielcach.
Wykorzystaj szansę- stań się częścią naszego Zespołu i zdobądź umiejętności oraz kompetencje, które pozwolą Ci być konkurencyjnym na rynku pracy.
Odwiedź nas na Facebooku Telbridge Kielce lub Instagramie telbridge.kielce
Chcesz nas poznać osobiście? – Aplikuj!
Prosimy o umieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielce w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu. Pełna wersja klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie ;
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. obsługi klienta, Kielce
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
-
Pracownik sektora obsługi klienta w markecie budowlanym Kielce
Work&Profit sp. z o.o. Profil pracodawcy- Kielce
- umowa o pracę tymczasową
Dodana -
Obsługa eventu->kasjer->umowa zlecenie->28.04
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Kielce
- umowa zlecenie
Dodana
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Domaszowice
-
Praca Dąbrowa
-
Praca Kostomłoty Pierwsze
-
Praca Wola Kopcowa
-
Praca Cedzyna
-
Praca Wiśniówka
-
Praca Masłów Pierwszy
-
Praca Sitkówka
-
Praca Miedziana Góra
-
Praca Nowiny
-
Praca Kowala
-
Praca Niestachów
-
Praca Kajetanów
-
Praca Brynica
-
Praca Bilcza
-
Praca Bolechowice
-
Praca Piaseczna Górka
-
Praca Chełmce
-
Praca Piekoszów
-
Praca Kranów