
Opiekun klienta z językiem francuskim
Specjalista ds. obsługi klienta
Umowa o pracę
Pełny etat
Młodszy specjalista (junior)
Praca zdalna
Rekrutacja zdalna
-
4 000 - 7 000 PLN / mies. brutto Umowa o pracę
Poznaj DONE! Deliveries
W DONE! budujemy ekosystem cyfrowych narzędzi, które transformują sposób funkcjonowania branży z analogowego na cyfrowy. Przez ostatnie 3 lata rozwinęliśmy łącznie 12 aplikacji dla Klientów, Przewoźników i naszego Teamu. Nasz dział Customer Care to 9 różnorodnych osobowości, których zawodowym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów. Na budowaniu długofalowych relacji znamy się jak nikt! Stawiamy na wiarygodność i skuteczną pracę zespołową. Dołączając do DONE! każdego dnia będziesz dbał o zapewnienie Klientom optymalnych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb! Brzmi dobrze? Zobacz szczegóły poniżej!
Zakres obowiązków
-
telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem zagranicznym
-
budowanie relacji z Klientem
-
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów
-
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
-
nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami
Wymagania
-
dobra znajomość języka angielskiego
-
znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym
-
łatwość w nawiązywaniu współpracy z Klientami
-
energii do działania, chęć poznawania nowych osób
-
samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
-
rozwój pod okiem najlepszych specjalistów
-
szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje
-
kompleksowy onboarding oraz bezstresowe wdrożenie
-
benefity (opieka medyczna / multisport)
-
wyjazdy integracyjne i wyjścia zespołowe
-
Administratorem danych osobowych jest Done Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. 34-120 Andrychów Batorego 35, NIP: 5542945426. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:Done Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., Batorego 35, 34-120 Andrychów, NIP: 5542945426zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
-
Andrychów pow. wadowicki, Małopolskie
-
Praca zdalna
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. obsługi klienta, Andrychów
Udostępnij ofertę
Pozostałe oferty pracodawcy
Podobne oferty pracy
-
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
WPBM „MÓJ DOM” S.A. MD Prefabrykacja Oddział w Źródłach- Źródła
- umowa o pracę
Dodana -
Customer Support z j. francuskim
WhitePress Profil pracodawcy- Śląskie
- umowa o pracę
- запрошуємо працівників з України
- 5 000 - 7 000 PLN / mies.
PolecanaDodana