WeNet sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Młodszy specjalista (junior)

Praca od zaraz

Bez doświadczenia

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

WeNet jest największą w Polsce firmą działającą w branży marketingu internetowego. Jako właściciel wyszukiwarek firm pkt.pl i panoramafirm.pl oraz Partner Premium Google Ads, wspieramy polski biznes dostarczając skuteczne rozwiązania online. Pomagamy wdrażać produkty i usługi, które zapewniają firmom lepszą widoczność w Internecie, pomagają zwiększyć sprzedaż oraz ułatwiają komunikację z klientami. Zaufało nam już 48 000 polskich przedsiębiorców. Zatrudniamy ponad 1400 specjalistów w całej Polsce.

Zostań jednym z nich i zdobądź nowy zawód Doradcy Internetowego!

Zakres obowiązków

  • Obsługa telefoniczna i mailowa zgłoszeń Klientów;
  • Rozpoznanie i badanie potrzeb Klienta;
  • Negocjacje z Klientem;
  • Obsługa Klienta VIP;
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientem reklamacyjnym / z Klientem VIP;
  • Nawiązywanie relacji biznesowych z Klientami oraz pozyskiwanie leadów od Klientów zainteresowanych współpracą;
  • Aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów;
  • Pozyskiwanie informacji dotyczących oceny satysfakcji Klienta oraz skłonności do polecenia firmy;
  • Realizacja wyznaczonych celów oraz raportowanie wyników.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie;
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office;
  • Łatwość nawiązywania kontaktów, prowadzenia negocjacji i rozmów telefonicznych;
  • Swoboda wypowiedzi w mowie i w piśmie;
  • Wysoki poziomu kultury osobistej;
  • Komunikatywność i zaangażowanie w powierzone obowiązki;
  • Umiejętność słuchania i wyciągania wniosków;
  • Samodzielność w działaniu i nastawienie na cel;
  • Gotowość i chę zdobywania nowych umiejętności i kompetencji;
  • Mile widziane (niewymagane) doświadczenie na podobnym lub pokrewnym stanowisku.

Oferujemy

  • 3 miesięczny okres przygotowania i wdrożenia do zadań – nauczymy Cię jak prowadzić negocjacje pozwalające na rozwiązanie zgłoszenia Klienta;
  • Nauczymy Cię jak stać się doradcą Klienta z zakresu marketingu internetowego;
  • W okresie wdrożenia możesz wybrać rodzaj umowy – zlecenie lub umowa o pracę, - po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od indywidualnego zaangażowania;
  • Współpracę w młodym i dynamicznym zespole;
  • Cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje oraz udział w wewnętrznym Uniwersytecie Customer Care;
  • Kartę multisport;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Dodatkowe świadczenia socjalne;

  • Administratorem udostępnionych danych osobowych jest WeNet Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14a. Udostępnienie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe, natomiast udostępnienie wszelkich dodatkowych danych jest dobrowolne. Udostępnienie danych dodatkowych oznacza wyrażenie zgody na ich przetwarzanie przez Administratora. Udostępnione w aplikacji dane przetwarzane są przez administratora wyłącznie w celu realizacji procesów rekrutacyjnych. Osobie udostępniającej dane przysługuje prawo żądania od WeNet Sp. z o.o. dostępu do danych, które jej dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych WeNet Sp. z o.o.: iod(at)wenet.pl.
  • Osoby udostępniające dane są zobowiązane dołączyć do dokumentów aplikacyjnych oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez WeNet Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14a danych osobowych udostępnionych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez WeNet Sp. z o.o. obecnie, a także w przyszłości, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania udostępnionych danych osobowych oraz moje uprawnienia.”
Miejsce pracy
  • Bydgoszcz
Opublikowana
Wygasa (za 14 dni)

Praca alert - powiadomienia

Specjalista ds. obsługi klienta, Bydgoszcz

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach
Zobacz podobne oferty pracy

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka