Visa
Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 04.01.2024
Administrator w salonie kosmetycznym/Recepcjonista
Be Like Beauty Space
Miejsce pracy
-
Warszawa, mazowieckie
Inny
Umowa o pracę
Poszukujemy administratora w nowoczesnej przestrzeni piękna!
Twój zakres obowiązków:
- udzielanie pacjentom podstawowych informacji na temat funkcjonowania placówki i świadczonych w niej usług, aktywna sprzedaż oferowanych usług;
- obsługa rejestracji i klientow w salone, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, porządkowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentacji;
- obsługa połączeń telefonicznych, obsługa rezerwacji online;
- przygotowywanie okresowych zestawień, raportów i sprawozdań dotyczących funkcjonowania placówki;
- Przygotowywanie grafików pracowników;
- Kontakt z dostawcami i przedstawicielami handlowymi;
- Zakup materiałów biurowych;
- budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki, właściwy wygląd.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy na recepcji, praca w branży medycznej, beauty lub hotelarskiej będzie dużym atutem;
- wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne;
- znajomość programów MS Office, która ułatwia pracę, znajomość systemów CRM będzie dodatkowym atutem;
- skrupulatność i odpowiedzialność;
- gotowość do pracy w godzinach 10 - 20;
- zaangażowanie w pracę na rzecz osiągnięcia sukcesu przez Zespół.
To oferujemy:
W zamian za Twoje zaangażowanie zapewnimy:
- atrakcyjne wynagrodzenie;
-stabilna praca w nowoczesnej przestrzeni piękna w centrum Warszawy;
- przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole;
-ubranie firmowe.
Wypełnij formularz szybkiego kontaktu i poczekaj na kontakt telefoniczny ;) *CV bez formularza nie będą brane pod uwagę
Twój zakres obowiązków:
- udzielanie pacjentom podstawowych informacji na temat funkcjonowania placówki i świadczonych w niej usług, aktywna sprzedaż oferowanych usług;
- obsługa rejestracji i klientow w salone, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, porządkowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentacji;
- obsługa połączeń telefonicznych, obsługa rezerwacji online;
- przygotowywanie okresowych zestawień, raportów i sprawozdań dotyczących funkcjonowania placówki;
- Przygotowywanie grafików pracowników;
- Kontakt z dostawcami i przedstawicielami handlowymi;
- Zakup materiałów biurowych;
- budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki, właściwy wygląd.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy na recepcji, praca w branży medycznej, beauty lub hotelarskiej będzie dużym atutem;
- wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne;
- znajomość programów MS Office, która ułatwia pracę, znajomość systemów CRM będzie dodatkowym atutem;
- skrupulatność i odpowiedzialność;
- gotowość do pracy w godzinach 10 - 20;
- zaangażowanie w pracę na rzecz osiągnięcia sukcesu przez Zespół.
To oferujemy:
W zamian za Twoje zaangażowanie zapewnimy:
- atrakcyjne wynagrodzenie;
-stabilna praca w nowoczesnej przestrzeni piękna w centrum Warszawy;
- przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole;
-ubranie firmowe.
Wypełnij formularz szybkiego kontaktu i poczekaj na kontakt telefoniczny ;) *CV bez formularza nie będą brane pod uwagę
Praca alert - powiadomienia
Inny, Warszawa
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty