Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 07.12.2023

Zdalny Specjalista ds. sprzedaży szkoleń

PCC Poland
  • Gdańsk, pomorskie

Inny

Umowa zlecenie

Cześć! Szukasz pracy, która zapewni Ci możliwość rozwoju w sprzedaży, będziesz mógł/mogła wykonywać ją w zaciszu domowym, a dodatkowo chcesz mieć czas na życie prywatne po pracy? Jeżeli odpowiedziałeś/odpowiedziałaś „TAK!”, świetnie że czytasz to ogłoszenie.
Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: pccpoland.pl oraz stronę na Facebooku.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy PCC Poland, ponad 12 lat zajmujemy się tworzeniem oraz dystrybucją szkoleń skierowanych do urzędników państwowych między innymi w takich placówkach jak: Urzędy Miast i Gmin, Ośrodkach Pomocy Społecznej, Urzędach Stanu Cywilnego, Szkołach czy Powiatowych Urzędach Pracy. Naszą misją jest organizacja szkoleń na podstawie potrzeb naszych potencjalnych uczestników, aby przyczynić się do usprawnienia funkcjonowania oraz podniesienia poziomu jakości usług w polskich urzędach.

Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
Miejsce pracy: Twój dom!
Poszukujemy chętnych osób do pracy na stanowisku Specjalisty ds. sprzedaży szkoleń. Niezależnie od tego czy już masz doświadczenie w sprzedaży czy dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą zapewnimy Ci płatne szkolenie wdrażające, które potrwa 10 dni roboczych. Podczas szkolenia, a także w trakcie pracy nasi Trenerzy zrobią wszystko, aby pomóc Ci w osiąganiu założonych celów. W każdej sytuacji możesz liczyć na Ich wsparcie. Co więcej, na Twoją prośbę nadamy Ci dostęp do naszej wewnętrznej platformy edukacyjnej – Akademia Telemarketera, gdzie będziesz mógł/mogła między innymi poznać podstawowe techniki sprzedaży.

Do Twoich codziennych obowiązków będzie należeć:
• Aktywna sprzedaż szkoleń dla administracji publicznej szczebla samorządowego
• Obsługa systemu ABEON CMS
• Obsługa poczty służbowej
• Profesjonalna obsługa sprzedażowa urzędników
• Przygotowanie dziennych raportów z Twojej pracy

Czego wymagamy?
• Dyspozycyjności w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00
• Komputera z systemem operacyjnym Windows 8 lub nowszy, stabilnego połączenia internetowego, mikrofonu oraz słuchawek
• Doskonałych umiejętności komunikacyjnych
• Pełnego zaangażowania w powierzone obowiązki
• Chęci do nauki i ciągłego rozwoju

Co będzie dodatkowym atutem?
• Doświadczenie w pracy z klientami (kontakt bezpośredni lub pośredni)

Co zyskasz w zamian:

• 10 dniowy, płatny okres wdrożeniowy, który przygotuje Cię do pracy w naszej firmie
• Możliwość pracy zdalnej w godzinach, które zapewniają work&life balance
• Ciągły rozwój i poszerzanie kompetencji pod skrzydłami naszych wykwalifikowanych Trenerów oraz dostęp do Akademii Telemarketera, w której na własną rękę możesz zapoznać się między innymi z podstawowymi technikami sprzedaży, czy jak zbijać obiekcje klientów
• Umowę zlecenie z pełnymi składkami w ZUS, możliwością zgłoszenia składki chorobowej lub umowę B2B (wiąże się z założeniem działalności gospodarczej)
• Stałe wynagrodzenie uwarunkowane przepracowanymi godzinami, prowizje sprzedażowe oraz premie i bonusy
• Możliwość rozszerzenia stanowiska o kolejne, dodatkowo płatne zadania

Proces rekrutacji

Zarówno sama praca jak i proces rekrutacyjny odbywa się w pełni zdalnie. W takim razie, czego możesz się spodziewać po zaaplikowaniu na oferowane stanowisko?
• W pierwszym etapie, jeden z naszych Rekruterów zapozna się z Twoim CV. Następnie zadzwoni do Ciebie z zaproszeniem do procesu rekrutacyjnego oraz poprosi o wypełnienie krótkiej ankiety
• Po wypełnieniu oraz odesłaniu ankiety zostanie ona przeanalizowana. Kolejnym etapem w procesie rekrutacyjnym jest około 20 minutowa rozmowa, podczas której poznasz wszystkie szczegóły współpracy z Nami. Następnie zostaniesz zaproszony/zaproszona na test aplikacji, z której wykonywane są połączenia
• Ostatnim etapem jest kilku minutowy test aplikacji, który ma na celu sprawdzenie podstawowych umiejętności związanych z pracą na komputerze, a także praktyczne wymagania takie jak: stabilność łącza internetowego oraz jakość mikrofonu i słuchawek

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą serwisu. Do usłyszenia w procesie rekrutacyjnym! :)

Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 61
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;
3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy
6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.
Powrót do listy ofert