!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);
ITURRI Poland

Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Запрошуємо працівників з України

Specjalista ds. obsługi klienta

Grupa ITURRI koncentruje się na pomocy klientom w zakresie bezpieczeństwa i ochrony osób, procesów, towarów i środowiska, dostarczając rozwiązania „szyte na miarę”, innowacyjne i trwałe.

ITURRI produkuje i dystrybuuje odzież techniczną, obuwie wojskowe i wozy specjalne, z innowacyjnych materiałów.

Grupa wyróżnia się zdolnością świadczenia usług „szytych na miarę”, opartych na bezpośrednim kontakcie z klientami oraz wszechstronnej wiedzy zdobytej dzięki doświadczeniu pracowników na całym świecie, szerokiej ofercie produktowej i wielosektorowości. Jesteśmy obecni na rynku od ponad siedemdziesięciu lat, jako lider w globalnej dystrybucji profesjonalnych Środków Ochrony Pracy oraz usług i wartości dodanych w tym zakresie.

Zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa klientów z sektora B2B,
  • Realizacja zamówień i zarządzanie dostawami,
  • Przygotowanie ofert,
  • Analiza kontraktu (rentowność, terminy, zasoby),
  • Wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami klienta,
  • Współpraca z innymi działami uczestniczącymi w przygotowaniu zamówień dla klientów,
  • Planowanie stanów magazynowych,
  • Przygotowywanie raportów i analiz.

Wymagania

  • Umiejętność nawiązywania i budowania dobrych relacji z klientem,
  • Dobra znajomości MS Office, szczególnie Excel,
  • Samodzielność, komunikatywność, dokładność, rzetelność, umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, w mowie i piśmie,
  • Umiejętność współpracy w zespole,
  • Mile widziana znajomość tematyki z zakresu BHP, zarządzania projektami i zarządzania sprzedażą.

Oferujemy

  • Pracę z ambitnymi i ciekawymi projektami,
  • Dobrą atmosferę pracy, wsparcie i profesjonalne szkolenie,
  • Kursy językowe,
  • Prywatne ubezpieczenie na życie i zdrowie,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych i wiele innych atrakcyjnych benefitów,
  • Kawę, świeże owoce i soki.
  • Administratorem danych osobowych jest ITURRI Poland Sp. z o.o. 43-382 Bielsko-Biała Ul. Księdza Józefa Londzina 107, NIP: 547-028-80-24. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:ITURRI Poland Sp. z o.o. , Ul. Księdza Józefa Londzina 107 , 43-382 Bielsko-Biała , Polska, NIP: 547-028-80-24zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Bielsko-Biała
Opublikowana
Wygasa (jutro)

Pracodawca ITURRI Poland

Video

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.