Konsultant ds. obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k.
  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Konsultant ds. obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)


Zakres obowiązków:

• obsługa infolinii przychodzącej w zakresie m.in. weryfikacji zamówień, zarejestrowanych reklamacji, procesowania zgłoszeń
• posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
• udzielenie informacji na temat statusu procesu reklamacyjnego postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

Od Kandydata/ki oczekujemy:

• mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
• wykształcenia średniego
• dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
• dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
• odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
• dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania
• orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy



• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
• pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
• umowę o pracę, wynagrodzenie 4000 zł brutto
Dodana
Wygasa (za 5 dni)
Powrót do listy ofert