!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 25.09.2022
SalesHR

Remote Service Desk Specialist with English and French

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca zdalna

Remote Service Desk Specialist with English and French

Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.


Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja z siedzibą w Londynie i Nowym Jorku.
Obecnie rozszerzamy zespół który będzie pracował na Kanadę - w standardowych, PL godzinach.
Szukamy osób na stanowisko

Remote Service Desk Specialist with English and French

Zakres obowiązków

  • zdalne wsparcie wewnętrznych pracowników firmy w kwestiach rozwiązywania problemów technicznych takich jak min : reset hasła, pomoc w zainstalowaniu programu, dodanie drukarki, etc.
  • analiza i rozwiązywanie najczęstszych zapytań z wykorzystaniem zapytań krok po kroku
  • współpraca z zespołem specjalistów IT do rozwiązywania bardziej złożonych problemów
  • praca jest w standardowych PL godzinach : 8-16 lub 9-17
  • większość zgłoszeń od klientów jest przez czat/e-mail/system ticketowy.
  • język francuski jest potrzebny - ale będzie wykorzystywany w około 15-20% całego czasu.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1) oraz francuskiego (B2)
  • doświadczenie we wsparciu klienta : helpdesk/servicedesk min rok
  • dobra znajomość MS Office
  • proklienckie nastawienie, zainteresowanie technologią

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : 7 500 - 8 000 PLN brutto
  • pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce (wyjątkiem jest początkowe szkolenie ok tygodnia - w centrali firmy na południu)
  • pakiet świadczeń socjalnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, multisport, mybenefit, etc)
  • dodatkowy pakiet szkoleń : Linkedin Learning
  • wsparcie doświadczonej osoby, program szkoleniowo wdrażający
  • realne możliwości rozwoju i mocny punkt w CV
  • standardowe godziny pracy 8-16 lub 9-17 od pon-pt (to czas nocny dla Kanady = realnie mniej zgłoszeń)
  • Administratorem danych osobowych jest:
    Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461
    Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Kraków
  • Praca zdalna
Opublikowana
Wygasła (1 dzień)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.