!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

HR Advisor SSC (obsługa Polski)

Specjalista ds. HR

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca zdalna

HR Advisor SSC (obsługa Polski)

Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.


Naszym klientem jest globalna korporacja, jedna ze stu największych firm na świecie.
Szukamy osób na stanowisko:


HR Advisor SSC (obsługa Polski)
Kraków

Zakres obowiązków

  • udzielanie wskazówek i porad w obszarze HR takich jak: zarządzanie nieobecnościami, urlopami, kwestiami przejść na emeryturę, świadczeń, programów oszczędnościowych, benefitów, ubezpieczeń
  • diagnoza przychodzącego wniosku od managera/pracownika i dążenie do jego pozytywnego zamknięcia
  • współpraca z ekspertami w zakresie HR w określonym obszarze (wynagrodzenia/płace/świadczenia)
  • wsparcie managerów/kierowników w zakres zwiększenia produktywności czy efektywności zespołów, udzielanie praktycznych wskazówek w kwestiach związanych z polityką HR
  • nawiązywanie relacji z innymi działamy w celu pełnego wsparcia rozwiązania danych wyzwań

Wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie wsparcia biznesu w obszarze HR (stanowisko HRBP np) lub podobne - na obszarze Polski
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • głęboka świadomość nt. tego, jak HR wspiera biznes
  • umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów
  • dobre umiejętności analityczne
  • znajomość lokalnych (Polskich) polityk oraz procesów

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania
  • hybrydowy model pracy (2-3 dni biuro) w komfortowo urządzonych wnętrzach z dogodnym dojazdem
  • pakiet benefitów - bardzo obszerny : opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, miejsca parkingowe, prezenty świąteczne, etc
  • niezbędne narzędzia pracy
  • dodatkowe budżety na specjalistyczne szkolenia z zakresu HR
  • bardzo duże możliwości rozwoju w jednej z największych firm świata
  • Administratorem danych osobowych jest:
    Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461
    Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Kraków
  • Praca zdalna
Opublikowana
Wygasa (za 20 dni)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.