!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Junior Specjalista ds. wsparcia klienta - j.niemiecki

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Młodszy specjalista (junior)

Bez doświadczenia

Junior Specjalista ds. wsparcia klienta - j.niemiecki

Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.


Naszym klientem jest międzynarodowa firma spoza Europy, rozszerzająca swoje działy wsparcia.


Junior Specjalista ds. wsparcia klienta - j.niemiecki
Kraków

Zakres obowiązków

Na tym stanowisku nie jest wymagane doświadczenie - pracę rozpoczyna 4 tygodniowe szkolenie które wprowadza w wykonywanie obowiązków. A do nich należy:

  • obsługa przychodzących zapytań ze strony użytkowników - mail / czat / telefon, najczęściej są to prośby o reset haseł, rozwiązanie problemu z danym programem, etc
  • odpowiadanie na wiadomości / rozmowy w języku niemieckim
  • wprowadzanie danych do systemu
  • posługiwanie się określonym skryptem który krok po kroku prowadzi użytkownika do rozwiązania problemu

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom B2/C1
  • dobra znajomość języka angielskiego : B2 (do komunikacji wewnątrz firmy)
  • umiejętności komputerowe na poziomie zwykłego użytkownika (windows/office)
  • pro-kliencka postawa, chęć do nauki i pracy
  • praca w standardowych godzinach : 9-17, raz na kilka tygodni przydzielenie na zmianę wieczorną
  • praca w trybie hybrydowym: 3 dni w komfortowym biurze w Krakowie, 2 dni zdalnie

Oferujemy

  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe: otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów
  • pakiet szkoleń wprowadzających, płatnych przez pracodawcę od pierwszego dnia
  • bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, świadczenia socjalne, etc
  • jasną ścieżkę kariery w jednej z największych firm na świecie
  • szybki proces rekrutacyjny wraz z przygotowaniem do rozmowy po naszej stronie
  • Administratorem danych osobowych jest:
    Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461
    Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Kraków
Opublikowana
Wygasa (za 10 dni)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.