!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Podinspektor/inspektor

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 08.07.2022
Centralna Baza Ofert Pracy

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

1) Koordynację /z ramienia Gminy Sianów/ części projektu pn. „Dzieciak” – współfinansowanego ze środków RPO WZ 2014-2020, Działanie 7.6.
2) Bieżący kontakt z Instytucją Zarządzającą / Wdrażającą RPO WZ 2014 – 2020, kadrą projektową i pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Gminy, celem realizacji projektu „Dzieciak”,
3) Monitoring działań projektowych, sprawozdawczość rzeczowa i finansowa, promocja projektu i archiwizacja dokumentacji projektowej,
4) Współpracę z innymi referatami i stanowiskami pracy w celu pozyskiwania środków na realizację zadań Gminy z funduszy Unii Europejskiej oraz źródeł krajowych.
5) Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych, ich bieżącą obsługę i rozliczanie.
6) Współdziałanie z fundacjami, stowarzyszeniami i innymi organizacjami pozarządowymi.

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • Inne wymagania: obsługa generatorów wniosków aplikacyjnych i wniosków płatniczych (np. serwis beneficjenta LSI2014, SL2014, generator FIO, generator senior.gov.pl), mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy
  • Sianów pow. koszaliński, Zachodniopomorskie
Opublikowana
Wygasła (1 miesiąc)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.