!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Business Development Manager

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 17.07.2022

Specjalista ds. Sprzedaży

Umowa o pracę

Ekoenergetyka-Polska S.A.

Firma Ekoenergetyka – Polska S.A. jest jedynym, całkowicie polskim, producentem infrastruktury szybkiego ładowania wysokiej mocy dla samochodów i autobusów elektrycznych. Jesteśmy firmą technologiczną, a nasze innowacyjne projekty B+R rozwijają elektromobilność w skali globalnej. Unikalne know-how tworzone przez naszych pracowników pozwala nam zmieniać oblicze komunikacji wprowadzając zeroemisyjny transport do miast na całym świecie. Byliśmy prekursorami rynku e-mobility, a teraz dzięki zdobytemu doświadczeniu - osiągamy technologiczne przywództwo w światowym megatrendzie jakim jest E-MOBILITY :)

Chcesz być częścią eRewolucji? Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko:

Zakres obowiązków

  • aktywne poszukiwanie klientów, dla których produkty Ekoenergetyki będą uzupełnieniem ich oferty - produkcja dla innych podmiotów w tzw. "white label";
  • tworzenie strategii sprzedażowych, rozwijanie sieci sprzedaży firmy;
  • opracowywanie i nadzorowanie planów sprzedaży w swoim obszarze;
  • ścisła współpraca z całym Zespołem Sprzedaży;
  • realizowanie zaplanowanych celów sprzedażowych;
  • budowanie pozytywnych relacji i negocjacji z kluczowymi klientami;
  • udział w przedsięwzięciach branżowych - targi, konferencje, webinar;
  • analiza rynku sprzedaży, analiza konkurencji, monitoring działań na rynku elektromobilności;
  • doskonalenie własnych kompetencji;
  • reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i wewnętrznych;
  • tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat procesów sprzedażowych dla zarządu organizacji z obszaru rozwoju biznesu;
  • uczestniczenie i nadzór w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania obszaru rozwoju biznesu;
  • raportowanie Dyrektorowi Sprzedaży.

Wymagania

Profil Kandydata:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki o profilu biznesowym, sprzedaży, managerskim);
  • min. 3 lata na stanowisku zarządczym w obszarze sprzedaży, rozwoju biznesu lub zarządzania projektami;
  • poparte sukcesami doświadczenie zawodowe w zakresie budowania i realizacji strategii rozwoju rynku/segmentu handlowego;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1, drugi język mile widziany;
  • praca zorientowana na klienta w połączeniu z gotowością odbywania częstych podróży;
  • dobra prezencja;
  • zaawansowane zdolności organizacyjne, komunikacyjne i prezentacyjne;
  • kompetencje w zakresie zarządzania projektami.
Miejsce pracy
  • Łódź
Opublikowana
Wygasła (25 dni)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.