!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Opiekun klienta/spedytor

Centralna Baza Ofert Pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

dbanie o relacje z obecnymi klientami, prowadzenie dokumentacji, koordynacja i obsługa bieżących zleceń spedycyjnych i celnych (komunikacja mailowa i telefoniczna w języku angielskim), współpraca z innymi działami firmy, dbałość o jakość i terminowość świadczonych usług

Wymagania

  • Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
  • Inne wymagania: p bardzo dobra znajomość języka angielskiego- warunek konieczny, dobra organizacja pracy i zaangażowanie w podejmowane działania, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 do 7 000 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centralna Baza Ofert Pracy 00-000 Centralna Baza Ofert Pracy Centralna Baza Ofert Pracy, NIP: 1111111111 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Chorzów
Opublikowana
Wygasa (za 6 dni)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.