!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język włoski

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 18.06.2022

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca zdalna

Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język włoski

Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.


Naszym klientem jest międzynarodowa, bardzo stabilna korporacja spoza Europy, istniejąca kilkadziesiąt lat na światowych rynkach.W związku z nowymi projektami, poszerza ilość osób do zatrudnienia.

Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język włoski


Stanowisko to jest przewidziane dla osób które nie mają doświadczenia (pozycja junior) jak i takich które mają kilkuletnie doświadczenie (specjalista / ekspert)

W zależności od doświadczenia można liczyć na różny poziom wynagrodzenia.

Praca jest w całości zdalna - może się zdarzyć czasami praca w biurze (Kraków)

Zakres obowiązków

  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie ze strony użytkowników (przez e-mail/pocztę/czat/telefon)
  • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązań problemu: najczęstsze to te związane np. z brakiem hasła, czy rozwiązaniem danego błędu w programie (podstawowe i proste czynności) - posługiwanie się określonym schematem w którym występują najczęstsze zapytania od użytkowników, pozwala bardzo szybko wdrożyć się w obowiązki.
  • dodatkowo przed startem pracy jest 4 tygodniowe, płatne szkolenie
  • w przypadku trudniejszego problemu, kierowany on jest na II linię wsparcia do osób z doświadczeniem
  • praca wykonywana jest w różnych strefach czasowych dla klientów z całego świata, a jej godziny są ustalane w zależności od zapotrzebowania z wyprzedzeniem

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka włoskiego (min B2+) oraz angielskiego : poziom B2
  • gotowość do nauki (dla kandydatów bez doświadczenia) oraz chęć do pracy
  • pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
  • umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - aż trzy poziomy (junior/specjalista/ekspert) - otwartość na oczekiwania kandydatów
  • pracę w 100 procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce (start pracy to jedynie 2 dni w Krakowie by poznać zespół, odebrać sprzęt i się wdrożyć na poziomie podstawowym)
  • pakiet pełnopłatnych szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się od podstaw wszystkiego, wraz z dodatkowym wsparciem zespołu oraz lidera
  • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne, współfinansowanie nauki języków obcych, bonusy na święta
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • jasną ścieżkę awansu i możliwość zarabiania coraz większych pieniędzy
  • szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
  • możliwość zdobycia bardzo cennego doświadczenia w firmie o charakterze międzynarodowym
  • Administratorem danych osobowych jest:
    Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461
    Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Katowice
  • Praca zdalna
Opublikowana
Wygasła (15 dni)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.