Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język włoski
Visa
Specjalista ds. obsługi klienta
Umowa o pracę
Pełny etat
Specjalista (mid/regular)
Praca zdalna

Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.
Naszym klientem jest międzynarodowa, bardzo stabilna korporacja spoza Europy, istniejąca kilkadziesiąt lat na światowych rynkach.W związku z nowymi projektami, poszerza ilość osób do zatrudnienia.
Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język włoski
Stanowisko to jest przewidziane dla osób które nie mają doświadczenia (pozycja junior) jak i takich które mają kilkuletnie doświadczenie (specjalista / ekspert)
W zależności od doświadczenia można liczyć na różny poziom wynagrodzenia.
Praca jest w całości zdalna - może się zdarzyć czasami praca w biurze (Kraków)
Zakres obowiązków
-
obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie ze strony użytkowników (przez e-mail/pocztę/czat/telefon)
-
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązań problemu: najczęstsze to te związane np. z brakiem hasła, czy rozwiązaniem danego błędu w programie (podstawowe i proste czynności) - posługiwanie się określonym schematem w którym występują najczęstsze zapytania od użytkowników, pozwala bardzo szybko wdrożyć się w obowiązki.
-
dodatkowo przed startem pracy jest 4 tygodniowe, płatne szkolenie
-
w przypadku trudniejszego problemu, kierowany on jest na II linię wsparcia do osób z doświadczeniem
-
praca wykonywana jest w różnych strefach czasowych dla klientów z całego świata, a jej godziny są ustalane w zależności od zapotrzebowania z wyprzedzeniem
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka włoskiego (min B2+) oraz angielskiego : poziom B2
-
gotowość do nauki (dla kandydatów bez doświadczenia) oraz chęć do pracy
-
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
-
umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - aż trzy poziomy (junior/specjalista/ekspert) - otwartość na oczekiwania kandydatów
-
pracę w 100 procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce (start pracy to jedynie 2 dni w Krakowie by poznać zespół, odebrać sprzęt i się wdrożyć na poziomie podstawowym)
-
pakiet pełnopłatnych szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się od podstaw wszystkiego, wraz z dodatkowym wsparciem zespołu oraz lidera
-
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne, współfinansowanie nauki języków obcych, bonusy na święta
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
jasną ścieżkę awansu i możliwość zarabiania coraz większych pieniędzy
-
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
-
możliwość zdobycia bardzo cennego doświadczenia w firmie o charakterze międzynarodowym
-
Administratorem danych osobowych jest:
Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461
Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora. -
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
-
Kraków
-
Praca zdalna
Udostępnij ofertę
Pozostałe oferty pracodawcy
Podobne oferty pracy
-
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta Zagranicznego
AWEX- Masłomiąca
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- młodszy specjalista (junior)
PolecanaDodana -
Młodszy Doradca ds. Obsługi Klienta - Kraków Krowodrza
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- młodszy specjalista (junior)
- praca od zaraz
Dodana -
Accounting Helpdesk Administrator with French
KFS Sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Support Ninja
Datafeedwatch- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
- 6 000 - 11 000 PLN / mies.
PolecanaDodana -
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Centralna Baza Ofert Pracy- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
Dodana -
Specjalista ds. operacji bankowych
Centralna Baza Ofert Pracy- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
Dodana
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Zielonki
-
Praca Węgrzce
-
Praca Bibice
-
Praca Pękowice
-
Praca Batowice
-
Praca Rząska
-
Praca Bosutów
-
Praca Dziekanowice
-
Praca Modlniczka
-
Praca Modlnica
-
Praca Giebułtów
-
Praca Kryspinów
-
Praca Libertów
-
Praca Tomaszowice
-
Praca Golkowice
-
Praca Balice
-
Praca Michałowice
-
Praca Wrząsowice
-
Praca Zabierzów
-
Praca Cholerzyn