Specjalista ds. obsługi reklamacji
Centralna Baza Ofert Pracy
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
Pełny etat
Zakres obowiązków
Telefoniczna obsługa klienta końcowego w sprawach związanych z realizacją reklamacji, bieżąca komunikacja z klientem detalicznymi i hurtowym, weryfikacja i rejestracja reklamacji oraz wszelkich wymaganych danych niezbędnych do realizacji reklamacji, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje i zapytania klientów, planowanie produkcji części zamiennych, rejestrowanie limitów produkcyjnych, obsługa programów, systemów funkcjonujących w procesie realizacji reklamacji.
Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe
-
Inne wymagania: Jesteś odpowiednim kandydatem, jeżeli: posiadasz wykształcenie minimum średnie, znasz przepisy prawa dotyczące zagadnień związanych z procesem reklamacji, dobrze znasz pakiet MS Office i sprawnie obsługujesz komputer (szczególnie MS Excel), masz pojęcie o dokumentach w obrocie reklamacyjnym, sprawnie redagujesz pisemne odpowiedzi, dobrze organizujesz pracę pod presją czasu, jesteś zaangażowany i lojalny, cechuje Cię empatia i wysoka orientacja na klienta, Twoje mocne strony to samodzielność, sumienność i terminowość, mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze reklamacji. Kontakt e-mail: rekrutacja@brwsa.pl
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 100 do 3 500 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Udostępnij ofertę
Podobne oferty pracy
-
Pracownik działu sprzedaży
PPB Prefabet-Kurzętnik Sp. z o.o.- Nowe Miasto Lubawskie
- umowa o pracę
- pracownik biurowy
Dodana