!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Specjalista ds. obsługi reklamacji

Centralna Baza Ofert Pracy

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Telefoniczna obsługa klienta końcowego w sprawach związanych z realizacją reklamacji, bieżąca komunikacja z klientem detalicznymi i hurtowym, weryfikacja i rejestracja reklamacji oraz wszelkich wymaganych danych niezbędnych do realizacji reklamacji, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje i zapytania klientów, planowanie produkcji części zamiennych, rejestrowanie limitów produkcyjnych, obsługa programów, systemów funkcjonujących w procesie realizacji reklamacji.

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie zawodowe
  • Inne wymagania: Jesteś odpowiednim kandydatem, jeżeli: posiadasz wykształcenie minimum średnie, znasz przepisy prawa dotyczące zagadnień związanych z procesem reklamacji, dobrze znasz pakiet MS Office i sprawnie obsługujesz komputer (szczególnie MS Excel), masz pojęcie o dokumentach w obrocie reklamacyjnym, sprawnie redagujesz pisemne odpowiedzi, dobrze organizujesz pracę pod presją czasu, jesteś zaangażowany i lojalny, cechuje Cię empatia i wysoka orientacja na klienta, Twoje mocne strony to samodzielność, sumienność i terminowość, mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze reklamacji. Kontakt e-mail: rekrutacja@brwsa.pl

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 3 100 do 3 500 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy
  • Iława pow. iławski, Warmińsko-Mazurskie
Opublikowana
Wygasa (za 2 miesiące)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.