!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Office manager

Centralna Baza Ofert Pracy

Sekretarz

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

- obsługa poczty email przełozonego,
- organizacja i obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- dystrybucja poczty papierowej i elektronicznej,
- działanie socjal media, ustawianie kampanii, zamieszczanie grafik, postów w socjal mediach,
- prowadzenie rocznego kalendarium eventów, konferencji, prelekcji,
- przygotowanie materiałów reklamowych, wizerunkowych firmy, kontakty w podwykonawcami,
- kompletowanie dokumentacji księgowej, dostarczanie jej do biura księgowego,
- podejmowanie działań w zakresie windykacji miękkiej,
- wysyłanie monitów zestawień, przypomnień odnosnie płatności,
- obieg dokumentacji dla polis (ubezpieczenie indywidualne, majątkowe),
- obsługa posprzedażowa w ramach podpisanych polis i kontakt z klientem. Kontakt telefoniczny z klientm w celu odnawiania polis, rocznice, monitoring cyklu produktu klienta,
- pilnowanie dostarczania dokumentów w zakresie dokumentacji ubezpieczeniowych.

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie zawodowe
  • Inne wymagania: wymagane wykształcenie średnie, administracja, obsługa klienta, marketing, sprzedaż, 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku asystemnckim najlepiej w branży ubezpieczenia i finanse, biegła znajomość MS Office (Excell), znajomość produktów graficznych Power Point i Canva, umiejętność pisania tekstów reklamowych w socjal mediach, skrupulatność, dokładność, rzetelność, punktualność, kultura osobista, samodzielność, derterminacja w działaniu, zdolności interpersonalne, znajomość angielskiego na poziomie B1/B2. Obowiązki: - obsługa poczty email przełozonego, - organizacja i obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań, - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - dystrybucja poczty papierowej i elektronicznej, - działanie socjal media, ustawianie kampanii, zamieszczanie grafik, postów w socjal mediach, - prowadzenie rocznego kalendarium eventów, konferencji, prelekcji, - przygotowanie materiałów reklamowych, wizerunkowych firmy, kontakty w podwykonawcami, - kompletowanie dokumentacji księgowej, dostarczanie jej do biura księgowego, - podejmowanie działań w zakresie windykacji miękkiej, - wysyłanie monitów zestawień, przypomnień odnosnie płatności, - obieg dokumentacji dla polis (ubezpieczenie indywidualne, majątkowe), - obsługa posprzedażowa w ramach podpisanych polis i kontakt z klientem. Kontakt telefoniczny z klientm w celu odnawiania polis, rocznice, monitoring cyklu produktu klienta, - pilnowanie dostarczania dokumentów w zakresie dokumentacji ubezpieczeniowych.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 3 800 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy
  • Warszawa
Opublikowana
Wygasa (za 1 miesiąc)

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.