!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Specjalista ds. Controllingu

Specjalista ds. finansów

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Rekrutacja zdalna

Запрошуємо працівників з України

Specjalista ds. Controllingu

Synthos jest koncernem chemicznym, którego działalność polega na produkcji oraz dostarczaniu rozwiązań na potrzeby różnych gałęzi przemysłu.

Firma produkuje i dostarcza kauczuki syntetyczne, tworzywa styrenowe, środki ochrony roślin oraz dyspersje i lateksy, których odbiorcami są firmy z całego świata.

Synthos posiada zakłady produkcyjne zlokalizowane w Polsce, Czechach, Holandii, Niemczech i we Francji. To tam produkuje, a następnie dostarcza swoje innowacyjne rozwiązania – nawet do najdalszych zakątków świata. Firma zatrudnia ponad 3 600 pełnych pasji ludzi, którzy na co dzień pracują nad rozwiązaniami pomagającymi zmieniać świat.

Specjalista ds. Controllingu
Miejsce pracy: Oświęcim

Zakres obowiązków

  • realizacja zadań operacyjnych dla segmentu BU Utilities,
  • przygotowywanie raportów zarządczych stanowiących informację o wynikach obszaru w danym okresie czasu,
  • koordynacja i współpraca z biznesem w ramach przygotowania prognoz krótko i średnioterminowych,
  • wspomaganie biznesu w ustalaniu celów (KPI's) na nowy rok oraz śledzenie ich wykonania,
  • przeprowadzanie analiz i symulacji dostarczających informacji zarządczej dla partnera biznesowego w celu podjęcia właściwej decyzji biznesowej,
  • wspieranie procesów negocjacyjnych z klientami / dostawcami / instytucjami typu URE/ARE/ERU i dostarczanie niezbędnych analiz i symulacji.

Wymagania

  • min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w firmie energetycznej (mile widziane) na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office w tym MS Excel oraz MS Power Point,
  • znajomość IFRS/MSSR,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
  • mile widziana znajomość SAP oraz programów klasy BI,
  • mile widziana znajomość przepisów prawa energetycznego,
  • otwartość i elastyczność,
  • dyspozycyjność (gotowość do podróży służbowych),
  • zaangażowanie i pracowitość,
  • kreatywność i systemowe podejście do rozwiązywania problemów,
  • umiejętność pracy w zespole w środowisku międzynarodowym,
  • komunikatywność,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • dobrą atmosferę i fajnych ludzi,
  • ciekawe projekty do zrealizowania,
  • nowe wyzwania i zadania,
  • możliwość budowania swoich kompetencji,
  • swobodny przepływ wiedzy,
  • dostęp do platformy e-learningowej,
  • udział w szkoleniach,
  • miejsce parkingowe,
  • paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników,
  • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników.
Miejsce pracy
  • Oświęcim pow. oświęcimski, Małopolskie
Opublikowana
Wygasa (za 18 dni)

Pozostałe oferty pracodawcy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.