!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Kierownik działu logistyki ds. HoReCa

Logistyk

Umowa o pracę

Pełny etat

Kierownik/koordynator

Kierownik działu logistyki ds. HoReCa

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 19 oddziałach, zatrudniając ponad 4.000 pracowników.

POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:

KIEROWNIKA DZIAŁU LOGISTYKI DS. HORECA

Miejsce pracy: Gdańsk

Zakres obowiązków

  • koordynacja i nadzór na pracą działu,
  • zarządzanie transportem,
  • realizacja planu dostaw,
  • współpraca z działami sprzedażowymi
  • efektywne zarządzanie magazynem HoReCa,
  • sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.

Wymagania

Poszukujemy Osób:

  • posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania flotą i magazynem, a także w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów,
  • potrafiących bardzo dobrze organizować pracę,
  • posiadających doświadczenie w budowaniu efektywnych tras dostaw,
  • posiadających wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • potrafiących efektywnie wdrażać nowe systemy i rozwiązania organizacyjne,
  • posiadających umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.

Mile widziane:

  • wykształcenie kierunkowe - logistyka,
  • doświadczenie w zarządzaniu logistyką zgodnie z HACCP/ISO 22000 (w magazynie oraz flocie),
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • narzędzia niezbędne do pracy, m.in. samochód służbowy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
  • Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) - w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Miejsce pracy
  • Gdańsk
Opublikowana
Wygasa (za 5 dni)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.