!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Specjalista ds. Rekrutacji i Rozwoju

Specjalista ds. HR

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Запрошуємо працівників з України

Specjalista ds. Rekrutacji i Rozwoju

Synthos jest koncernem chemicznym, którego działalność polega na produkcji oraz dostarczaniu rozwiązań na potrzeby różnych gałęzi przemysłu.

Firma produkuje i dostarcza kauczuki syntetyczne, tworzywa styrenowe, środki ochrony roślin oraz dyspersje i lateksy, których odbiorcami są firmy z całego świata.

Synthos posiada zakłady produkcyjne zlokalizowane w Polsce, Czechach, Holandii, Niemczech i we Francji. To tam produkuje, a następnie dostarcza swoje innowacyjne rozwiązania – nawet do najdalszych zakątków świata. Firma zatrudnia ponad 3 600 pełnych pasji ludzi, którzy na co dzień pracują nad rozwiązaniami pomagającymi zmieniać świat.

Specjalista ds. Rekrutacji i Rozwoju
Miejsce pracy: Oświęcim

Zakres obowiązków

  • samodzielne i efektywne prowadzenie procesów rekrutacyjnych (przygotowywanie ogłoszeń, weryfikacji CV, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych)
  • współpraca z managerami oraz liderami oraz wsparcie ich w realizacji bieżących działań z zakresu HR
  • administrowanie procesem szkoleń (współpraca z dostawcami, organizacja szkoleń, rejestrowanie szkoleń w systemie informatycznym)
  • nadzór nad aktualizacją kart opisu stanowiska pracy
  • działania w obszarze EB
  • współtworzenie narzędzi i procesów HR-owych w obszarze rekrutacji i rozwoju

Wymagania

  • wykształcenie wyższe - mile widziany kierunek z obszaru psychologii, socjologii lub zarządzania zasobami ludzkimi
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Power Point)
  • komunikatywność i umiejętności interpersonalne
  • umiejętność planowania i organizacji czasu pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • zaangażowanie oraz chęć pogłębiania wiedzy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego

Oferujemy

  • Dobrą atmosferę i fajnych ludzi
  • Ciekawe projekty do zrealizowania
  • Nowe wyzwania i zadania
  • Możliwość budowania swoich kompetencji
  • Swobodny przepływ wiedzy
  • Dostęp do platformy e-learningowej
  • Udział w szkoleniach
  • Miejsce parkingowe
  • Paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników
Miejsce pracy
  • Oświęcim pow. oświęcimski, Małopolskie
Opublikowana
Wygasa (za 8 dni)

Pozostałe oferty pracodawcy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.