!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Process Improvement Specialist, VBA Developer

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca zdalna

Rekrutacja zdalna

Process Improvement Specialist, VBA Developer

W dogodnej lokalizacji, w ścisłym centrum Bielska-Białej, funkcjonuje nasze Globalne Centrum Usług Biznesowych wspierające procesy administracyjne (m. in. Finanse i Księgowość, HR, IT, IA)  na rzecz naszych spółek zlokalizowanych na całym świecie. Poszukujemy zarówno ambitnych absolwentów rozpoczynających swoją karierę zawodową jak i profesjonalistów w swojej dziedzinie, chcących wesprzeć nas swoim doświadczeniem i zdobyć nowe umiejętności.

 

Zakres obowiązków


  • programowanie w VBA narzędzi usprawniających procesy biznesowe w obszarze finansów,
  • identyfikowanie nieefektywności w procesach i rekomendowanie usprawnień,
  • tworzenie dokumentacji,
  • wspracie projektów,
  • przygotowywanie raportów, statystyk i analiz dotycząccyh procesów biznesowych.


Wymagania

  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel i MS Access,
  • umiejętność programowania w języku VBA (Visual Basic for Applications) w szczególności w MS Access, MS Excel, Outlook poparta wykonanymi projektami,
  • umiejętność pisania podstawowych zapytań SQL (MS Access),
  • minimum 2 lata doświadczenia przy tworzeniu raportów i analizie danych,
  • dodatkowym atutem będzie dobra znajomość:
    • platformy SharePoint,
    • oprogramowania SAP (w szczególności tworzenia kwerend),
    • bibliotek ADO lub DAO,
    • narzędzi analitycznych,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dziale księgowości /finansów (AP, AR, GL, MD, Controlling),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

Oferujemy

Benefity, które oferyje Cooper Sandard dla swoich pracowników zamieszczone są poniżej.

Bilety na imprezy kulturalne
Dodatki świąteczne
Dofinansowanie do nauki języka obcego
Elastyczny czas pracy
Karta Multisport
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
Nowoczesne biuro
Owoce w pracy
Pakiet socjalny
Parking
Prywatna opieka lekarska
Przyjazna atmosfera
Spotkania integracyjne
Stabilne warunki zatrudnienia
Szkolenie stanowiskowe
Służbowy laptop
Ubezpieczenie grupowe
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Administratorem danych osobowych jest Cooper Standard Polska Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała ul. Piekarska 77, NIP: 937-210-72-71. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Cooper Standard Polska Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała ul. Piekarska 77, NIP: 937-210-72-71 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Bielsko-Biała
  • Praca zdalna
Opublikowana
Wygasa (za 7 dni)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.