!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Koordynator prac budowlanych

Inżynier

Umowa o pracę

Pełny etat

Kierownik/koordynator

Koordynator prac budowlanych

STAWOWY AUTORYZOWANY DEALER HYUNDAI z Bielska-Białej, Częstochowy i Rybnika.

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku motoryzacyjnym, posiadająca 25-letnie doświadczenie, wyróżniona licznymi nagrodami (Dealer Roku 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014; Najlepszy Dealer Hyundai w Europie 2016; Hyundai Challenger Club 2013; Hyundai Frontier Dealer Club 2012, 2011, 2010, 2009) oraz będąca liderem w Polsce w sprzedaży samochodów oraz obsłudze posprzedażnej w związku z dynamicznym rozwojem stale poszukuje osób do pracy we wszystkich działach Firmy i odziałach w Bielsku-Białej, Częstochowie i Rybniku.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy na stanowisko Koordynatora prac budowlanych osoby odpowiedzialnej za nadzór nad pracami budowlanymi w nowych obiektach, jak i obiektach istniejących. Jeśli jesteś osobą samodzielną, lubiącą nowe wyzwania, zapraszamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych.

Zakres obowiązków

  • Koordynowanie prac budowlanych,
  • Nadzór nad dostawą materiałów oraz prac podwykonawców,
  • Kontrola jakości wykonanych robót,
  • Zbieranie, sprawdzanie i analiza otrzymanych ofert, negocjacje z podwykonawcami i dostawcami,
  • Umiejętność tworzenia harmonogramu robót i jego kontroli,
  • Sporządzanie i nadzór nad dokumentacją techniczną

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe - preferowany kierunek Budownictwo,
  • Wysoka wiedza technicza z zakresu budownictwa,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania procesem budowlanym, koordynowania, delegowania zadań i ich egzekwowania,
  • Umiejętność optymalizacji dokumentacji technicznej,
  • Biegła obsługa komputera oraz znajomość programów: MS Office,
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Umiejętności budowania pozytywnych relacji z innymi osobami, komunikatywność, umiejętność pracy w zepole

Oferujemy

  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń, uzalezniony od posiadanych umiejętności,
  • Samodzielne stanowisko,
  • Możliwość realizacji interesujących projektów oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjzną atmosferę w pracy,
  • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta multisport, grupowe ubezpieczenie na życie).
  • Administratorem danych osobowych jest Stawowy Group Sp. z o. o. Sp.k., ul. Czarna 22, 43-346 Bielsko-Biała, NIP: 937-27-23-455
    Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stawowy Group Sp. z o. o. Sp.k., ul. Czarna 22, 43-346 Bielsko-Biała, NIP: 937-27-23-455 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Bielsko-Biała
Opublikowana
Wygasa (za 11 dni)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.