!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 22.05.2022

KUPIEC

Miejsce pracy: Sokołów Podlaski

Region: mazowieckie

Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od 27 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie ponad sto placówek (sklepów własnych i franczyzowych) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski. Nasza marka stale się rozwija i chociaż najważniejszym trzonem działalności TOPAZ są sklepy spożywcze, rozwijamy również własne Centra Logistyczne, stacje benzynowe, punkty gastronomiczne TOP DRIVE, browar restauracyjny BROFAKTURA, galerie handlowe, inwestycje deweloperskie. Dysponujemy również Zakładem Rozbioru Drobiu oraz ciastkarnią NATALIA I SZYMON.

Misją naszej firmy jest zapewnienie wygody codziennych zakupów z myślą o naszych Klientach i Ich potrzebach.

W związku z dynamicznym rozwojem aktualnie poszukujemy do naszego Działu Handlowego w siedzibie głównej Firmy Topaz w Sokołowie Podlaskim - pracownika na stanowisko - KUPIEC.

Twoje główne zadania:

  • realizacja celów zakupowych zgodnie z określoną polityką zakupową sieci Topaz
  • odpowiedzialność za zapewnienie ciągłości asortymentowej w podległych kategoriach produktów
  • realizacja budżetu w oparciu o marżę i poziom atrakcyjności oferty dla Klientów
  • analiza trendów rynkowych i pozyskiwanie atrakcyjnych nowości w przydzielonych kategoriach produktowych
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • koordynowanie procesów, związanych promocjami dla Klientów we współpracy z Działem Marketingu
  • współpraca z Działem Zarządzania Kategorią w zakresie ekspozycji w sklepach

Oczekujemy od Ciebie:

  • bardzo dobrej znajomości procesów zakupowych oraz szerokiej wiedzy rynkowej, w tym znajomości zasad funkcjonowania sieci sklepów spożywczych
  • minimum 2-3 letniego doświadczenia w branży FMCG
  • znajomości zasad prowadzenia negocjacji z dostawcami i producentami
  • orientacji na wynik i umiejętności analizy danych
  • dojrzałości zawodowej i umiejętności skutecznej współpracy z pracownikami na różnych stanowiskach
  • zdolności do autonomicznego podejmowania działań i umiejętności argumentowania, uzasadniania podejmowanych decyzji
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office

Oferujemy Ci:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne warunki pracy - niezbędne narzędzia do pracy, szkolenia rozwijające kompetencje oraz wynagrodzenie na poziomie 5-7 tys. netto
  • dodatkowo możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej dla Pracowników i ich rodzin oraz z ubezpieczenia na życie
  • wiele rozwojowych wyzwań zawodowych oraz wysoki poziom uprawnień i autonomię w podejmowanych działaniach

Aplikuj

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).”

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.