!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

HR Business Partner

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 27.05.2022
ASSA ABLOY Mercor Doors sp. z o.o.

Specjalista ds. kadr i płac

Umowa o pracę

Your responsibilities
- The HR Business Partner will work strategically and operationally with a line managers and other business group of ASSA ABLOY to ensure HR supportis provided to enable them to meet business aims and objectives (in manufacturing area).
- Close cooperation with top management of the Company on issues related to employee matters (manufacturing area),
- Support for managers in making decisions regarding personnel matters,
- Consultancy in the field of applicable labor law provisions,
- Coordinating the HR processes applicable in the company: introducing new employees to the organization, developing and motivating employees, a system of periodic employee appraisals,
- Coordination of the employment process of employees by a temporary employment agency,
- Support in the process of recruiting employees for positions at various levels,
- Coordination of the bonus process: annual, quarterly and monthly bonuses,
- Implementation of HR projects, including corporate initiatives,
- Monitoring HR indicators as well as recommending and implementing appropriate actions,
- Improvement of existing and implementation of new personnel processes, as well as their standardization in the organization,
- Preparation of analyzes and reports supporting business decision making (including monthly HC / FTE reporting),
- Management of internal legal acts in force in ASSA ABLOY companies / region / group (procedures, policies, regulations, management systems - ISO),
- Supervision over remuneration in the organization,
- Reporting the results of your work,
- Participation in other HR projects (including global ones) and initiating own projects,
- Cooperation with service providers in the area of ​​HR,
- Sharing knowledge, transferring good practices and experience in the HR team.

Our requirements
- Minimum of 3 to 5 years of experience in Human Resources,
- Previous experience in a similar role HRBP (in manufacturing area),
- Educated to Master degree level in Human Resources, Psychology, Business or a related field is required,
- Good / fluent oral and written communication skills in English,
- Demonstrated ability to establish credibility, trust, and partnership at all levels of the organization,
- Results oriented, with the ability to prioritize and multi-task,
- Strong interpersonal, persuasive, written/verbal communication, and conflict resolution skills,
- Excellent planning, organizational, time management, analytical, and problem-solving skills,
- Working knowledge of MS office and MS 365 (OneDrive, Sharepoint, Teams, Excel, PowerPoint, Outlook etc.),
- Experience of working in a global or international business this would be an advantage,
- Required travel 30%,


What we offer
- Contract of employment,
- Quarterly bonus 20%,
- Corporate car, laptop, mobile phone,
- Medicover Premium private medical care,
- Sports card,
- Flexible working hours,
- The possibility of hybrid work,
- Access to learning platform (english lessons are available),
- Life insurance,
- Holiday funds,
- Development opportunities in a dynamic organization,
- Work in a friendly and diversified environment,
- Work in a challenging area, having real impact on processes and approach to HR strategy,
- Cooperation with a high quality, international, multicultural and global team,

Benefits
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- life insurance
- flexible working time
- mobile phone available for private use
- corporate car available for private use
- computer available for private use
- coffee / tea
- parking space for employees
- holiday funds
- employee referral program

ASSA ABLOY Mercor Doors sp. z o.o.
Jesteśmy Grupą ASSA ABLOY To nasi ludzie sprawiają, że jesteśmy światowym liderem w zakresie dostarczania rozwiązań kontroli dostępu. W zamian otwieramy przed nimi wszystkie drzwi. Zatrudniając blisko 50 000 pracowników w ponad 70 różnych krajach pomagamy miliardom ludzi doświadczać dobrodziejstw bardziej otwartego świata. Nasze innowacje sprawiają, że wszelkiego rodzaju przestrzenie – fizyczne i wirtualne – są bezpieczniejsze i łatwiej dostępne.
Jako pracodawca doceniamy efekty pracy bardziej niż posiadane tytuły czy życiorys. Z nami możesz rozwijać swoją karierę w zgodzie ze swoimi aspiracjami i naszymi ambicjami, w oparciu o konstruktywne informacje zwrotne, pakiet szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego. Nasi pracownicy starają się myśleć szeroko by móc działać bardziej kompleksowo w obszarach, w których to działanie przynosi największe efekty. Zachęcamy ich do tego, by chcieli podejmować działania na szczeblu lokalnym, regionalnym, a nawet globalnym.
Witając nowe osoby na naszym pokładzie, pragniemy, aby nasze zespoły były zróżnicowane i zintegrowane, cenimy również doświadczenie i umiejętność patrzenia na zagadnienia z różnych perspektyw.
Miejsce pracy
  • Dobrzeń Wielki pow. opolski, Opolskie
Opublikowana
Wygasła (1 miesiąc)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.