!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracownik adminiotracyjno - biurowy

Partner Praca

Pracownik biurowy

Umowa zlecenie

Firma Partner Temps Sp. z o.o. sp. k. jest agencją pracy tymczasowej.

Aktualnie poszukujemy pracownika do naszego biura na stanowisko: Pracownik biurowo- administracyjny.

Praca polega na:

- administrowaniu biurem
- wsparciu wewnętrznych działów firmy
- kontaktach z urzędami, bankami, klientami firmy, centrami medycznymi
- prowadzeniu ewidencji faktur od klientów

Pracodawca wymaga:

- odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu
- wielozadaniowości, dokładności
- znajomości obsługi komputera (Word, Excel, Power Point)
- mile widziany status studenta
- mile widziane prawo jazdy kategorii B

Pracodawca oferuje:

- umowę zlecenie
- wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia
- pracę od poniedziałku do piątku (20-40 h godzin tygodniowo)
- prywatną opiekę medyczną
- pracę w miejscowości Piaseczno

tel:

Biuro Partner Temps Sp z o.o. sp.k.

ul. Jana Pawła II 9 lok.4,

05-500 Piaseczno
Miejsce pracy
  • Piaseczno pow. piaseczyński, Mazowieckie
Opublikowana
Wygasa (za 6 dni)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.