Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna

ORIGEN Sp. z o.o.Sp.k.
  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Praca zdalna

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna


Zakres obowiązków:
• przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie
• udzielenie informacji klientom na temat procesu reklamacyjnego/statusu
• przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu


Od Kandydata/ki oczekujemy:
• doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
• wykształcenia średniego
• dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
• dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
• dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych

Oferujemy


● pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
● stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
● wynagrodzenie 3200 zł brutto plus premia
● sprzęt służbowy
● pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania w przedziale godzin: 9-19


Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie klauzul:
• Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”
• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”
• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”.

Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.
Dodana
Wygasa (za 4 dni temu)
Powrót do listy ofert