!function (f, b, e, v, n, t, s) {if (f.fbq) return;n = f.fbq = function () {n.callMethod ? n.callMethod.apply(n, arguments) : n.queue.push(arguments)};if (!f._fbq) f._fbq = n;n.push = n;n.loaded = !0;n.version = '2.0';n.queue = [];t = b.createElement(e);t.async = !0;t.src = v;s = b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t, s)}(window, document, 'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '303246673786053'); fbq('track', 'PageView'); !function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Senior digital marketing specialist

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 31.01.2022
Centralna Baza Ofert Pracy

Specjalista ds. marketingu

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Zarządzanie i rozwijanie konta PPC, takie jak Google Ads (wyszukiwarka Google, sieć reklamowa Google, Google Merchant Center); Przeprowadzanie badania słów kluczowych, zarządzanie dużymi listami słów kluczowych i optymalizacja; Konfiguracja i optymalizacja kampanii; Zarządzaj budżetami kampanii, aby osiągnąć cele ROI firmy na wielu platformach; Zbadanie najlepszych praktyk marketingowych, aby opracować nowe pomysły i strategie; Badanie i integrowanie nowych funkcji reklamowych z platformami PPC i narzędziami API;

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
  • Inne wymagania: [Umiejętność 3] : analiza danych i statystyka przy wykorzystaniu MS Exel [Umiejętność 2] : A.27 Organizacja i prowadzenie kampani reklamowej [Umiejętność 5] : doskonałe umiejętności analityczne, organizacyjne i zarządzania czasem [Umiejętność 4] : znajomość narzędzi do prototypowania i analizy (HotJar, Google Analytics) [Umiejętność 1] : obsługa komputera pakiet Microsoft Office,PRO PUBLICO,INFO MEDICA,AMMS [Inne] : Doświadczenie w prowadzeniu, optymalizacji kampanii w Google Ads; Doświadczenie z Google Adwords, Menedżerem tagów Google i Google Merchant Center; Doświadczenie w SEO, SEM, PPC; Znajomość rynku e-commerce godz. pracy: 8-16

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 7 675 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy
  • Zabierzów pow. krakowski, Małopolskie
Opublikowana
Wygasła (3 miesiące)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.