Specjalista ds. obsługi klienta, wdrożeń oprogramowania

Ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta, wdrożeń oprogramowania - WEB-COM Group Sp. z o.o.

WEB-COM Group to prężnie rozwijająca się firma z 17 letnim doświadczeniem w nowych technologiach. To głównie ludzie - zgrany zespół specjalizujący się w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań dla eCommerce. W trakcie wieloletniej działalności firmy udało nam się z sukcesem stworzyć i wdrożyć liczne autorskie rozwiązania, które stały się odpowiedzią na wysokie wymagania nowoczesnych sprzedawców (b2b, b2c). Aktualnie w związku z dynamicznie rosnącą popularnością  – nowoczesnego systemu do zarządzania sprzedażą internetową ErpBox - szukamy kreatywnych ludzi, którzy wzbogacą Nasz zespół swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami.

Web-Com Gropu to część jednej z największej Polskiej firmy eCommerce -  SHOPER SA.

Gwarantujemy ciekawą pracę, duże wyzwania, spore ilości kawy i dodatków oraz wysokie wynagrodzenie.

Zapewniamy szkolenia, bardzo dobre warunki pracy, nowoczesne stanowiska oraz dostęp do najnowszych technologii.

Zostań częścią naszego zespołu!


Lubisz pracę z klientem i łatwo nawiązujesz relacje? Masz w sobie dużo empatii, a dodatkowo interesują Cię nowe technologie? To Ciebie szukamy!

Etapy rekrutacji:

  • analiza CV

  • spotkanie rekrutacyjne

Cv można przesyłać na

Stanowisko:Specjalista ds. obsługi klienta, wdrożeń oprogramowania

Zakres obowiązków

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za współtworzenie zespołu ErpBox poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta:

  • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych;

  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji i problemów technicznych;

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;

  • Rozpoznawanie potrzeb klientów;

  • Testowanie nowych funkcji oprogramowania;
  • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

Zapewniamy szkolenia.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z klientem;

  • Biegłość w obsłudze programów komputerowych;

  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta;

  • Umiejętność skutecznej komunikacji;

  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy;

  • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji;

  • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta;

  • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego.

Mile widziane:

  • Język angielski lub niemiecki w stopniu umożliwiającym komunikację;

  • znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon,

  • znajomość systemów ERP,

  • doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP,

  • zainteresowanie nowymi technologiami,

Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełny etat;

  • Elastyczne godziny pracy;

  • Możliwość pracy hybrydowej (część pracy zdalnie);

  • Dobre wynagrodzenie i system premiowania (uzależnione od doświadczenia i zaangażowania);

  • Ciekawa praca w kreatywnym zespole;

  • Komfortowe warunki pracy - dobry sprzęt i dużo kawy:);

  • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii;

  • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych;

  • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro);

  • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz;

  • Inne ciekawe imprezy firmowe.

Praca w nowoczesnym i klimatyzowanym biurze w Kozach - ul. Tęczowa 2b (10 min od obwodnicy Bielska).



Wszystkie oferty pracy firmy
WEB-COM Group Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych jest:
WEB-COM Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , 43-340 Kozy ul. Tęczowa 2b, NIP: 9372715154
Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:WEB-COM Group z ograniczoną odpowiedzialnością , 43-340 Kozy ul. Tęczowa 2b, NIP: 9372715154 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy:
Bielsko-Biała
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Wymiar pracy:
pełny etat
Dodano:
25.01.2022
Wygasa:
13.02.2022

Adres firmy

Tęczowa 2b, 43-340 Kozy
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

Selekt

Pracownik obsługi klienta - praca biurowa

Selekt
Selekt
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Jastrzębie-Zdrój
27-01-2022
Datafeedwatch

Support Ninja

Datafeedwatch
Datafeedwatch
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
6000-11000 zł
UoP brutto/mies.
?
Kraków
26-01-2022
6000-11000 zł
UoP brutto/mies.
?
FAKRO

Specjalista ds. Obsługi Klienta z zakresu automatyki dla domu

FAKRO
FAKRO
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Nowy Sącz
25-01-2022
Krakowski Bank Spółdzielczy

Konsultant Zespołu Infolinii

Krakowski Bank Spółdzielczy
Krakowski Bank Spółdzielczy
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Kraków
25-01-2022 POLECANA
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Pszów
24-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Mszana Dolna
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Tarnowskie Góry
21-01-2022
conTeyor Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim i niemieckim

conTeyor Poland Sp. z o.o.
conTeyor Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Czechowice-Dziedzice
21-01-2022 POLECANA
WhitePress

SEO Sales Ninja

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Bielsko-Biała
19-01-2022
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku z j. niemieckim

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
Bielsko-Biała
19-01-2022
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku międzynarodowego z językiem angielskim

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
Bielsko-Biała
19-01-2022
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
Meta International

Specjalista d/s organizacji Wesel i Imprez okolicznościowych

Meta International
Meta International
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Szczyrk
17-01-2022
Workhouse4you Sp. z o.o.

Kraków! Zostań Konsultantem ds. Przedłużania Umów!

Workhouse4you Sp. z o.o.
Workhouse4you Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa zlecenie część etatu
 Pracodawca nie wymaga CV 
Kraków
14-01-2022
Workhouse4you Sp. z o.o.

Katowice! Dołącz do grona profesjonalistów! Konsultant ds. Przedłużania Umów!

Workhouse4you Sp. z o.o.
Workhouse4you Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa zlecenie część etatu
 Pracodawca nie wymaga CV 
Katowice
14-01-2022
Woodward Poland Sp. z o.o.

European Large End-User Customer Account Manager

Woodward Poland Sp. z o.o.
Woodward Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Niepołomice
14-01-2022 POLECANA
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 

POLECANA
Kraków
10-01-2022 POLECANA
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 

POLECANA
Kędzierzyn-Koźle
10-01-2022 POLECANA
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Gliwice
10-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Jaworzno
10-01-2022
TPG Katowice Sp. z o. o.

Specjalista ds. obsługi Klienta w języku czeskim/słowackim

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Katowice
31-12-2021